14 Nisan 2013 Pazar

Cnc Telekomünikasyon dolandırıyor


Aralık ayında yukarıda adı geçen firma daha önce kendilerinden elektrik tasarruf cihazı aldığım için hediye kazandığımı belirterek  ve bu hediyeyi göndermek için  daha önce alım yaptığım kredi kart numaramı istediler. Arkadaki son 3 güvenlik numarasını vermememe rağmen kredi kartıma onayım alınmaksızın 458.- tl borç geçerek ürün gönderdiler. Gönderdikleri paketi hiç açmadan iade ettim ve karşılığında da ekli mail ile  ödeme yapacaklarına dair yazı verdiler.

Ancak bu süre içerisinde iade yapmadılar ve bugün en son aradığımda görüştüğüm Özgür Çalık’ın işten ayrıldığını ve firma finansal açıdan sıkıntıda olduğu için ödeme yapamayacaklarını söyleyip telefonu kapattılar ve  sonra da açmadılar. Bu firmadan şikayetçiyim.

Emel Bağcı

1 yorum:

  1. Kredi kartınıza 200 puan kazandınız aktifleştirin mesajıyla 17 Şubat 2014 te beni de ağına düşürdü 948 Tl. değerinde döküntü ürünleri adresime gönderdiler. Defalarca kendilerini yaptığım alışverişin iptali yada iadesi için aradım. 4 ay kullanmam gerektiği daha sonra memnun kalmadım diye iade edebileceğimi söylediler. Bende elimde ki fatura ile Tüketici Hakem Heyetine ve İl Ticaret Müdürlüğüne başvurdum. 2 Ay dolmadan sonuçlandı. Paramı geri aldım. Burada benim gibi madur bırakılan kişileri uyarmak için yazıyorum. Mutlaka başvurun yanlarına kar kalmasın !!! İlçe Kaymakamlığında Tüketici Hakem Heyeti ve İl Ticaret Müdürlüğü mutlaka başvurun yasal olarak 7 günlük cayma hakkınız var.

    YanıtlaSil