17 Şubat 2013 Pazar

Avea numara taşımayı yanlış tarifeye yapmış


Farklı bir operatörden Avea'ya 1000 dk konuşma, 500 sms ve 500 MB internet 39 TL'lik paket için numara taşımam yapıldı. Ocakta faturam 163 TL geldiğinde müşteri hizmetlerini aradım. Şikayetim oluşturuldu 3 gün içinde dönüş yapılacağı söylendi. 3 gün içinde dönülmediği gibi 6 gün geçtiğinde aradığımda bayiye gidip dilekçe vermem söylendi. Bayi bilgisi istediğimde 3 farklı lokasyon bildirildi. Sonunda sorunun numaramı taşıyan bayiden kaynaklandığı anlaşılarak faturam 35 TL'ye düşürüldü. 09/01/2013 tarihinde yeni paket tanımlamam yapıldı. Ancak Şubat ayı faturam yine 166 TL geldiğinde müşteri hizmetlerine şikayet ettim ve kayıt oluşturdular. Ancak nafile şimdi sorunumu çözmedikleri gibi herhangi bir hatanın olmadığını söylüyorlar. Ayrıca Ocak ayı faturamın 163 liradan 35 liraya düşürülmesi için görüştüğüm müşteri temsilcisi aynı sorunun Şubat ayında da devam etmesi halinde tekrar aramam gerektiğini söylemesine rağmen şimdi müşterisini zor durumda bırakan Avea'dan şikayetçiyim.


Fulya Ayabakan

1 yorum:

  1. 02.05.13 de ben aveanın 25 tl'ye 500 dakika 5000 sms ve sınırsız internet olan tarifesine geçtim yani öyle olduğunu düşünmüştüm ama beni 27 tl lik bir tarifeye ve interneti olmayan bir tarifeye geçirmişler.03.05.13 de müşteri hizmetlerini aradım şikayet yazıldı ama geri dönülmedi 07.05.13 de tekrar aradım şikayetiniz, hızlandırdık diye söylediler ama hala yok ve son olarak 09.05.13 de tekrar aradım bugün içinde size geri dönüş yapılması için mesaj yazdım bugün geri dönüş yapacaklar dediler ama sonuç 1 hafta geçti kimse aramadı.beni mağdur ediyorlar arkadaşlar,kendi yaptıkları hatanın cezasını çekiyorum.turkcell'in belki avantajlı tarifesi yok ama en azından böyle hatalar yapmıyorlar.

    YanıtlaSil