5 Ocak 2013 Cumartesi

TTnet internet arızası şikayeti

08.12.2012 gecesi internetimdeki hız sorunu nedeniyle TTNET müşteri hizmetlerini aradım. Bayan güncellemeyle ilgili bir sorunlarının olduğunu hemen gidereceğini belirterek bekletti. O arada hat tamamen kesildi. Bayan bu defa da bir sorun oluştuğunu ve arıza kaydı yazdırmam gerektiğini söyledi. O gün bugündür evimde internet yok. Defalarca aradım dakikalarca bekletildim. Arıza ekiplerinin sadece mesai saatleri içinde çalıştıklarını belirttiler. İki gün sırf bu iş için izin aldım bunu da ısrarla belirtmeme rağmen ne arayan oldu ne de soran. Kıytırık bir kombi şirketi bile bana hem de saatli randevu vererek akşam sekizde gelip kombi arızamı giderdi ama koca ttnet arızamı gideremedi. Sorunum 18 gündür devam ediyor hattımı iptal ettirmek istediğimde önüme kabarık bir fatura çıkarılıyor. TTnet'ten şikayetçiyim.

Mehmet Emin Kozankurt


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder