5 Ocak 2013 Cumartesi

TTnet gece yarısı arayarak insanları rahatsız edemez


2 Ocak 2013 tarihinde gece saat 03.30 sıralarında ev telefonumun acı ile çalmasıyla uyandım! Açtığımda otomatik bir sesin bana TTnet'in anket falan bişeyler saçmaladığını duydum! Gece ve saat 03.30'da uyku sersemi lanetler okuyarak telefonu kapadım. 3 Ocak'ta 4440375 i arayıp bu saatte beni rahatsız etme hakkını kimden aldınız diye sordum? Çıkan arkadaş, hiç bir şey olmamış gibi, yaptıkları çok normalmiş gibi "aldığınız otomatik mesaj " dedi. 

Bu nasıl bir rezilliktir?  O saatte ölünüz bile olsa arayamazsınız kimseyi! Bu yapılan müşteri memnuniyeti ise BEN HİÇ MEMNUN OLMADIM BU İŞTEN!  Lütfen otomatik telefonları insan gibi bir saate ayarlayın! deyip telefonu  kapattım.

TTNET in yaptıgı bu saygısızlığı her tarafa yazmak istiyorum. Bunu en iyi şekilde sizlerin yapacağınızdan eminim.

İyi çalışmalar

Hafize Kacabaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder