29 Ocak 2013 Salı

Şanlıurfa Altınbaş mağazası şikayeti

Öncelikle biz böyle bir imkan sunduğunuz için teşekkür ediyorum. Şikayetim Şanlıurfa ALTINBAŞ Mağazasından alınan bileklikti. Taşları düşüp duruyordu, ben değişimini istedim. Bırakın maille ya da telefonla özür dilemeyi, cevap verme tenezzülünde bile bulunmadılar. Bu nasıl bir firma anlayışı, bu nasıl bir işletmecilik, nasıl bir tok satıcılıktır anlamadım.

Geçen sene de oradan bir set almıştık. Bir kaç hafta sonra bilmem ne kadarlık alışveriş yapana kolye hediye diye reklamlarını dönmeye başladı. İnsan bunu da hatırlatmaz mı? O zaman alırdık biz de. Ondan daha önceki senelerde yine başka bir bileklikte taş düşmesi sorunumuz olmuştu. Gerçi o zaman hakkımız aramadık. Arasak bile bir cevap alamayacakmışız.

Bundan sonra Şanlıurfa Altınbaş'tan hiç bir şey almayacağım. Almak isteyen kişilere de anlatacağım. Ürün satıp da takibini yapmamak olmaz yani olmamalı.

Begüm Canaslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder