20 Ocak 2013 Pazar

Harvey Nichols şikayeti


Merhaba, 
2012 şubat ayı indiriminden Harvey Nichols’tan elbise parasına kiremit kırmızısı bir etek aldım. Sezon sonu olduğu için geçen sene 1 kere giydim ve bu sene giymek nasip oldu. Ancak üzerine giydiğim hırka gömlek bluz eteğe temas eden her şey solmakta (renk bırakması yapmakta). Bunu mağaza incelemek için İstanbul'a gönderdiler ve cevap hep aynı “iadesi kabul edilmemiştir”.

İstanbul'u aradım bu ürünün nasıl karar veriyorsunuz? Nasıl inceleme yapıyorsunuz? Cevap alamadım. Kendilerinden ürünü neden kabul etmediklerine dair rapor talep ettim ki Tüketici Mahkemesine başvuru yapabileyim diye. Şu an beklemekteyim. Bu kadar ilgisiz ve satış sonrası hizmet anlayışı kötü olan bir mağaza ile daha önce hiç karşılaşmamıştım.

Bu mağazadan alışveriş yapılmasını kimseye tavsiye etmiyorum. En azından daha fazla insan mağdur olmasın.

Hande Yamanoğlu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder