14 Ocak 2013 Pazartesi

Green Card başvurusu yaparken dikkatli olun!

USAFIS Amerika Yeşil Kart DV Çekiliş Programı Hizmetleri Şikayeti
İnternet üzerinden green card çekilişleri için verdiğim ön bilgiler üzerine www.usafis.org adresinden ertesi gün telefonla geri dönüş yapıldı ve ön kaydımın oluştuğunu kredi kartı bilgilerimi vererek 44 € ödemem gerektiğini ve bunu şimdi yapmazsam hakkımın yanacağını söylediler. Ödemeyi yaptım daha sonra tekrar arayarak çok şanslı olduğumu 10 yıllık ücretsiz çekilişlere katılma hakkımın doğduğunu belirttiler ve dosyamın ABD 'ye eksiksiz bir şekilde gönderilmesi adı altında 481 euro daha ödemem gerektiğini söylediler. Bir kez kayıt olduğum için bunu da ödemem gerektiğini düşündüm ve ne yazık ki ödemeyi yaptım. Mail olarak ödemenin dekontunu ve göçmenlik belgelerini göndereceklerini belirttiler fakat günler geçmesine rağmen ne dekont ne de belgeler gönderildi. Şüphelenip internette bu adresi arattığımda bir çok şikayet olduğunu fark ettim. Bende şikayet ettim ve üyeliğimin iptal edilmesini ve ödediğim ücretin tarafıma iade edilmesini istedim. Defalarca mail attım telefonlarına zaten hiçbir şekilde cevap vermiyorlar. En sonunda şikayetim üzerine geri dönüş yaptılar ve üyeliğimin iptali için bir dilekçe gönderdiler doldurup geri gönderdim üyeliğimi iptal ettiklerini söylediler fakat toplamda ödediğim 525 Euro'nun karşılığında hesabıma sadece 86 € yatırılmış. Yine mail attım fakat sebep belirtmeksizin avukatlarının ve yüksek kurullarının böyle bir karar aldıklarını beyan ettiler. Mağduriyetimin giderilmesi ve daha fazla insanın kandırılmaması adına bu internet sitesinin kapatılmasını rica ediyorum.

Beyhan Karakurt

1 yorum:

  1. Bu konu ile ilgili sonucun ne olduğunu öğrenebilir miyim? Aynı durum 2 katı rakamlarla başıma gelmiştir, ne yapacağımı bilemediğim için sormaktayım. Daha da ilginci yıllardır aynı firma aynı durumu yaşatmakta fakat firma hala ayakta faaliyetini sürebilmekte ve hiç bir kanun veya hukuk buna müdahele edememekte?

    YanıtlaSil