24 Aralık 2012 Pazartesi

Vatan Bilgisayar şikayeti


18 Aralık Salı günü Vatan Bilgisayar'dan iPad kalemi aldım. Haftasonu Garanti Bonus kartla 63 TL idi. Üzerinde satış fiyatı olmadığı için ben yine 63 TL zannediyorum, kasaya geldim 83 TL imiş. Bir an boş bulundum Garanti Bonus kartımla aldım. Hafta sonu tekrar indirim oldu. 23 Aralık pazar günü gittim aradaki farkı hediye çeki olarak almak istedim ya da ücret iadesi istedim. Bakın dikkat edin açılmamış ürün ve 3 gün sonra götürüyorum. Aldığım cevap: "İade alamıyoruz. "İnternet sitenizde öyle yazmıyor" diyorum. "Benden iyi mi bileceksiniz?" diyor." "Açalım oku" dedim. "Efendim iade alırız ama hediye çeki veriyoruz. "Hediye çeki indirimli ürünlerde geçiyor mu?" dedim. "Hayır" cevabı aldım. İsmini sordum arkadaşım. Dalga geçer gibi Hakan dedi, arkasından da ekledi , soy ismim de şu". 

Şikayetimi Pendik Şube Müdürü'ne ilettim. "Madem öyle almasaydınız, neden aldınız?" cevabını verdi.

Ürünü alıp almamak değil sorun. Sorun sizin müşteriye yaklaşımınız ve bakış açınızda. Müdür olacak adama derdimi anlatıyorum hiçbir çözüm üretme derdinde değil. Öylece suratıma bakıyor. 

Ondan sonra yerli sermayeye destek verin diyorsunuz. Daha da Vatan'dan bir şey alırsam adam değilim.

Erman Kütükçü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder