27 Aralık 2012 Perşembe

Teknosa'dan alınan King elektronik terazi 1 aydır tamir edilemiyor


13.09.2012 tarihinde fiş no: 22 ile Teknosa A.Ş. Kozzy AVM mağazasından aldığım King EB 817 model terazinin arızalanıp işlevini yapmaması üzerine 19.11.2012 tarihinde satıcıya götürülmüş satıcı da kendilerinin bir şey yapamayacağını, terazinin teknik servise götürülmesi gerektiğini söylemesi üzerine terazi yetkili teknik servis olan 5M teknik servisine 19.11.2012 tarihinde tarafımdan bizzat teslim edilmiştir. (Elimde servis hizmet fişi vardır) Teknik servis te teraziyi kendisinin tamir etme imkanı olmadığı için daha geniş ve konuda karar verme yetkisine sahip olan HTS Teknik Hizmetler A.Ş.'ye göndereceğini belirtmiştir. Daha sonra aradan 10-15 gün geçtikten sonra hem 5M hem de HTS tarafımdan aranmış tarafıma aletin değişim kararı alındığını ama onay beklediği belirtilmiştir. Bilahare bir kaç gün sonra HTS tarafımdan yine aranmış hala değişim onayı beklendiği iletilmiştir.

1 aydır belki maddi değeri çok düşük olan ufak bir terazinin bunca süredir değiştirilmemiş veya arızasının giderilmemiş olması, reklamlarda mangalda kül bırakmayan firmaların tüketici haklarına gelince kanun ve yönetmeliklerde belirtilen süreleri ve hakları hiçe saydıkları, üzerlerine düşen görevleri yapmadıkları, sorumluluklarını yerine getirmedikleri bu konuyla bir kez daha ortaya çıkmış olup, yukarıda adı geçen tüm firmalar zincirleme sorumlu olup hepsinden şikayetçiyim. Saygılarımla.

Mesut İlhaner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder