1 Aralık 2012 Cumartesi

Digiturk şikayeti


1003267614 nolu Digiturk abonesi iken en son müşteri temsilcisi ile telefon görüşmesi sonrası ödenmemiş iki adet faturamızın bulunduğu ve aboneliğimizin sonlandırıldığı temsilci aracılığı ile tarafıma bildirildi. Ben 2 senedir Digiturk izlememe rağmen bir çok fatura ödedim. Bu ödediğim faturalar banka kayıtlarında mevcut olup en son ödediğim iki adet dönem fatura tarihleri 18.09.2012  (fatura no:227947521 ve 232142879) dir. Dekoder, kart, kumanda ve kablonuzu bayinize sözleşmede benim teslim etme zorunluluğum olmamasına rağmen iade ettim ama Konya Oğuz hukuk bürosundan ödenmemiş faturalarımın olduğu ve icra takibi yapılacağı tarafıma bildirildi.

Benim ödenmemiş faturam yoktur  ödenmemiş fatura varsa, neden yayına izlemediğimiz halde devam edildi? Ayrıca son fatura için konuştuğumuz müşteri temsilcisi 2 adet faturanızın sadece ödenmediğini söyledi. Bu konuşmaların tümü telefon kayıtlarında vardır. Tüketici hakem heyetine başvuracağım.

Önder Akkuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder