1 Aralık 2012 Cumartesi

CNC Telekomünikasyon elektrik tasarruf cihazı şikayeti

CNC Telekomünikasyon isminde bir firmadan telefonla tanıtım yaparak, bana 229 liraya bir elektrik tasarruf cihazı sattılar. Tanıtımda %40 tasarruf demişlerdi. Ürünün kutusunda %25 yazıyordu ve ürün bozuk geldi. Ben arayıp almaktan vazgeçtiğimi söyledim. Tamam biz talebinizi aldık arayacağız dediler. Kaç kez aradım, hep bunu söylediler. 7 iş günü içinde mutlaka dönülecekmiş. Yasal sürem dolsun diye oyalıyorlar. Ayrıca satarken çok kibar ve nazik davranırken, şikayet olunca kaba davranıyorlar. Dikkat etsin herkes, durduk yere bir sürü iş çıkıyor başımıza. CNC Telekomünikasyon'dan şikayetçiyim.

Berna Karahan

Benzer Şikayetler:
CNC Telekomünikasyon Şikayeti

2 yorum:

  1. cnc telekomünikasyon dolandırıcılık şirketi kibar ve muhtemelen sahte fonotik isimli kişilerce üç onparalık malları fahiş fiyatla insanları kandırarak satmak üzerine kurulmuş bir firma telefon operarörlerinin adını kullanmaktada sakınca görmüyorlar çalışanları ve şirket sahipleri hertürlü melaneti yaşamayı sonona kadar hakediyorlar izansızlığın bedelini böyle ödemeliler

    YanıtlaSil
  2. Kredi kartınıza 200 puan kazandınız aktifleştirin mesajıyla 17 Şubat 2014 te beni de ağına düşürdü 948 Tl. değerinde döküntü ürünleri adresime gönderdiler. Defalarca kendilerini yaptığım alışverişin iptali yada iadesi için aradım. 4 ay kullanmam gerektiği daha sonra memnun kalmadım diye iade edebileceğimi söylediler. Bende elimde ki fatura ile Tüketici Hakem Heyetine ve İl Ticaret Müdürlüğüne başvurdum. 2 Ay dolmadan sonuçlandı. Paramı geri aldım. Burada benim gibi madur bırakılan kişileri uyarmak için yazıyorum. Mutlaka başvurun yanlarına kar kalmasın !!! İlçe Kaymakamlığında Tüketici Hakem Heyeti ve İl Ticaret Müdürlüğü mutlaka başvurun yasal olarak 7 günlük cayma hakkınız var.

    YanıtlaSil