23 Kasım 2012 Cuma

Turkcell Superonline şikayeti


51725808 müşteri numaralı Turkcell Superonline kullanıcısıyım. Kullanmış olduğum internet bağlantısını taşınma sebebi ile 23.10.2012 tarihinde naklini gerçekleştirmek için Turkcell Superonline müşteri temsilcisi ile görüştüm. Görüşme neticesi sonucunda 6 iş günü içerisinde nakil işleminin sağlanacağına dair bilgilendirildim. Fakat tarafıma bildirilen sürede herhangi bir nakil işlemi gerçekleştirilmemiştir. Belirttikleri süre tamamlandıktan sonra bilgi almak için çağrı merkezini tekrar aradım. Bu görüşmede 48 saat içerisinde işlemin gerçekleştirileceğini bildirdiler. Fakat  belirtilen sürede herhangi bir işlem yine gerçekleştirilmedi.



Tekrar aradım. İşleminiz devam etmekte sizi mutlaka bilgilendireceğiz ibaresinde bulundular. Fakat yine beni bilgilendirmediler. Bu kadar ilgili davranmama rağmen işlemimin üzerinde durmadılar. Beni mağdur durumda bıraktılar. Ve yine aradım; aramamın sonucunda beni mağdur durumda bıraktıklarını müşteri temsilcisine bildirdim. Kullanmadığım faturama itiraz ettim. Bunun üzerine yine 72 saat içerisinde bana döneceklerini söylediler. Ama bilgilendirmede bulunmadılar.

Bu durum rutine bağlandı. 18.11.2012 tarihinde tekrar telefon görüşmesinde bulundum. Görüşme sırasında birçok kez aramada bulunmama rağmen şikayetimi ilk kez belirtiyormuşum gibi davrandılar. Bende yaşadığım sıkıntılardan dolayı internet bağlantımı kapatmak istediğimi belirttim. Bunun üzerine internet paketimin 24 ay taahhütlü olması, kapattırma sebebim Turkcell Superonline ilgisizliği olmasına rağmen benden kapattırma ücreti olarak 150.00 TL taahhüt bedeli, ayrıca itiraz etmiş olduğum (kullanmadığım) fatura ve ayın 18’inden önceki tüm faturalarımın yatırılması istendi. Ayrıca vermiş oldukları modemi teslim etmek şartıyla kapatacaklarını söylediler. 

Sibel S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder