14 Kasım 2012 Çarşamba

Pepsi dağıtım firması şikayeti


Geçen yıl "Doyum Cafe" isminde bir işletmemiz vardı. Devrettik ve devrederken Pepsi çalışanlarına dolabınızı gelin alın dedik, fakat onlar da pasajın girişine koyun yarın alırız dediler. Dükkanı kapatalı 9 ay oldu ve bana Pepsi icra mektubu gönderdi dolap kayıp diye.



Hem de beni aramadan, bilgi vermeden kendi kendilerine yazmışlar. Uzun bir süre görüşmeler yaptım avukatlarıyla ve Pepsi ile. Kabul etmedim elemanların hatasını. "Sizin hatanızı ben niye çekiyorum, haksız kazanç elde ediyorsunuz" dedim. Beni dükkan numarasından arayıp ulaşamadıklarını avukata söylemişler. "Zaten ben kapatmışım, süs olsun diye mi cep numaralarımız var, aramadınız" dedim.

Bu şekilde birçok esnafı mağdur ediyorsunuz gazetelere kadar heryere şikayet edicem. Bu haksızlığa dur demeli birisi şimdi bana indirim yapmışlar. Böyle bilinçsiz çalışanlar var, buzdolabını evine götür, biz arayacağız demediler.  Sonra ne malum kendilerinin almadığı. Zaten sıcak satışları da var plasiyer olarak.

Daha sonra Pepsi merkezden aradılar ama hala bir sonuç alamdım. Avukat bu ayın 20'sine kadar ödemem için sıkıştııyor. Ev taşıdım, sağlık sorunlarım da var. Bunları da söyledim ama dinletemedim. Sadece parayı alıp ceplerine atma derdindeler. Pepsiyle çalıştığıma çok üzülüyorum. Bundan sonra Pepsi'yi evime bile sokmam. Şikayetçiyim. Lütfen yardım edin.

Zekiye Aktaş Garip

1 yorum:

  1. Benzer bir durumu bizde yaşadık ne yazık ki. Bize de icra yollandı hemde evime. Durumu çözmeye çalıştığımız halde yasal takip başlanmış deyip yanaşmıyorlar. İsimlerine ve firmanın büyüklüğüne hiç yakışmıyor çok kızgınım.

    YanıtlaSil