29 Kasım 2012 Perşembe

Kiğılı gönderdiği mesajlarla tüketiciyi yanıltıyor

Merhabalar Adım Cevat Ü., Ankara ilinde, Emniyet Genel Müdürlüğü Personel Dairesi Başkanlığında Başpolis memuru olarak görev yapmaktayım.

28.11.2012  tarihinde saat 10:14'de 0 507 237 ** ** numaralı cep telefonuma Kiğılı'dan "KİĞILI bugün çok ŞANSLI. Tüm ürünlerde %50 İNDİRİM sadece bugün geçerli, sezon fiyatları üzerinden büyük indirim fırsatını kaçırmayın" diyerek bir mesaj geldi. Aynı mesajın geldiği bir kaç arkadaşımla birlikte Ankara Kızılay Meşrutiyet caddesi üzerinde bulunan KİĞILI mağazasına gittik, mağazada herhangi bir indirim ya da kampanya uyarısı yoktu, sadece mesajları sorduk evet bugüne has indirim var denildi. Daha sonra bizler ihtiyacımız olan kemer ve ayakkabı reyonunu dolaştık bir kaç ürün beğendik, ancak bu esnada mağaza yetkilileri hiç bir uyarı olmamasına rağmen (varsa böyle bir şey müşteri uyarılabilirdi) indirimin sadece kampanyalı ürünlerde olduğunu, ayakkabı, kemer, pantolon vs bir çok üründe indirim olmadığını söylediler. Ürünler elimizde kaldı adeta ve kendimizi bedava mal almaya gelen, yardıma muhtaç insanlar gibi hissettik. Bizler ve orada bulunan diğer müşteriler gelen mesajları gösterip bakın tüm ürünler ibaresinin olduğunu, oysa siz bize sadece kampanyalı ürünler olduğunu söylüyorsunuz dedik. Elbette ki bizler haklıydık. Oysa özellikle ben kos kocaman KİĞILI firmasının bu tür laf cambazlığına ihtiyacının olmadığını düşünüyorum. Bizlere yaşattığı mutsuz bir gün oldu. Bizleri artık müşteri olarak ne gözle gördüklerini bilmiyorum ama kendi adıma söyleyim bizleri aptal yerine koydukları için kendilerini kınıyor ve durumun tarafınızca incelenmesinin uygun olacağını ve neticeden de tarafıma bilgi verme nezaketinde bulunacağınızı umut ediyor iyi günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder