28 Kasım 2012 Çarşamba

Darty şikayeti

Oğluma doğum günü hediyesi olarak Darty web mağazasından 03.11.2012 tarihinde teşhir ürünü olan Philips MCD122 Müzik setini web mağazasından kredi kartımla aldım. Hemen ödemenizin onayı alınmıştır siparişiniz hazırlanıyor diye sayfada 64552 sevkiyat nosu bile çıkmasına rağmen ve müşteri temsilcisiyle 06.11.2012 tarihinde ürünle ilgili konuşmamda çok yoğun olduklarını bir kaç gün içinde ürünü teslim edeceklerini söylediler. Bu gün 08.11.2012 tarihli Darty siparişimi ürünün stokta kalmadığını gerekçe göstererek paramı kredi kartıma iade etmiştir. Bu şaka gibi olayı Darty web sitesi üzerinden alışveriş yapacak olan arkadaşlarla paylaşmak istedim.

Daha sonra 17.11.2012 tarihinde Darty'nin web mağasından teşhir ürünü olan Philips MCD122/12 müzik setini kredi kartım aracılığıyla 149 TL ödeyerek aldım. Ben aldığım zaman aynı üründen web sayfalarında 4 adet kadar vardı iki gün sonra aynı ürünün fiyatı 119 TL'ye düştü. Bunu da önemsemedim. 23.11.2012 tarihinde ürünü göndermişler fakat gelen ürün PHILIPS MCM233/12 modeli ve web sayfasındaki güncel fiyatı 119 TL. Kaç gündür bu ürünü beklemekteyim! Defalarca telefon görüşmesi yaptım ve söz konusu ürünün stokta olduğu söylendi. Daha sonra gelen ürün, benim sipariş verdiğim ürün değil ve teşhir ürünü olarak gönderdikleri üründe bir çok çizik var, adeta yerde sürüklemişler! Bu durum karşısında müşteri temsilcisini aradığımda "lütfen dilekçeyle beraber ürünü iade edin, ürününün para iadesi ürün bize geldikten sonra kartınıza yapılacaktır" dediler. Darty'den alışveriş yapmaktan hiç memnun kalmadım. Saygılarımla.

Hakan Dereli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder