23 Kasım 2012 Cuma

CNC Telekomünikasyon Şikayeti


03/10/2012 tarihinde telefonla tanıtımını yaptıklarını elektrik tasarruf cihazı için üç ay denememi, sonrasında kredi kartından 10 taksitle ödeyeceğim söylendi ancak kredi kartımdan ürün bedelinin tamamı olan 199 TL'yi hemen çekmişler.
Ürünün elime ulaştığı anda açmadan kendilerine iade ettim ve para iademi istedim. Ancak öncelikle istediğim yere başvurmamı söylediler. Birkaç gün sonra 15 Kasım 2012'de paramın yatırılacağını söylediler. Ancak iade yapılmadığı gibi maillerime de cevap alamıyorum.

Tüketici hakem heyetine de şikayette bulundum. Bu firmadan şikayetçiyim.

Yeşim G.


Şikayet Edilen Firma: CNC TELEKOMİNİKASYON PAZ.İNŞ.İTH.İHR.SAN.TİC.LTD.ŞTİ.
Şikayet Edilen Ürün: Elektrik Tasarruf Cihazı

Benzer Şikayetler:
CNC Telekomünikasyon elektrik tasarruf cihazı şikayeti

1 yorum:

  1. Beni aradilar elektrik tasarruf cihazi hediye olarak kazandiniz deyip bizi dolandirdila geçen sene de boyle bir olay yasadim bana küçük değerdeki elektrik esyalari telefon tablet 2adet kol saast ve 500 dakika kontör gönderecekleri bu söylediler fakat gelmedi ben magdurum siz olmayiz telefondan kart numarası istediler ben verdim siz kart nhmaranizi vermeyin gömlek gelmedi ben şikayetçi ve mağdurun nereye şikayetini belirten bilirim...

    YanıtlaSil