20 Kasım 2012 Salı

Citibank tüketici kredisi şikayeti

10.08.2012 tarihinde Citibank'tan kredi başvurusu yaptım ve onaylandı. Onaylanan rakam aylık ödemesi 250 TL idi. 36 ay taksitlendirilmiş krediyi onayladım ve banka beni arayarak kredimin aylık ödemesinin 250 TL olarak çıktığını söyledi. Ben bu şekilde onayladım krediyi. Daha sonra ilk taksidini ödediğimde gördüm ki krediyi 258 TL olarak onaylamışlar. Ben de 1. taksidi ödedikten sonra krediyi aylık  258 TL olarak komple kapattım. Bankayı arayarak siz bana 250 TL aylık ödemesi olduğunu söylediniz, ben de o şekilde krediye onay verdim ama daha sonra 258 TL kredi taksitimin olduğunu söylediniz. Ben böyle istememiştim sizden dedim. Bana 8 TL her ay fazladan yansıttınız dedim. Ses kaydımın olduğunu, incelenmesini istedim bankadan. Banka bana bir dilekçe yazın gönderin dedi. Ben de defalarca dilekçe yazdım, faks gönderdim. Faks gönderdikten sonra bankayı da aradım ve faksın gelip gelmediğini sordum her seferinde banka evet geldi dedi. Ancak daha sonra tekrar tekrar aradım ve benim gönderdiğim fakslara ulaşamadıklarını söylediler. Ben şu anda mağdurum. Bankadan şikayetçiyim. Sizden yardım talep ediyorum. Evraklarım, makbuzlarım ve de gönderdiğim faksların dokümanı var bende. Sizden isteğim bana yardımcı olmanız.

Saygılarımla
Hüseyin KOCA

Sayın Hüseyin Bey,
Öncelikle konu ile ilgili olarak Bankacılık Düzenleme ve Denetme Kurumu'na (BDDK) şikayette bulunmanızın faydalı olacağını düşünüyoruz. Buradaki örnek dilekçeyi doldurarak, kurumun aşağıdaki adresine posta ile gönderin. Dilekçenizde adınız, soyadınız, imzanız, açık adresiniz, TC kimlik numaranız mutlaka bulunsun. Şikayet dilekçenizi iadeli taahhütlü olarak gönderebilirsiniz. Dilekçenize bahsettiğiniz elinizde bulunun belgelerin birer nüshasını da (fotokopisi olabilir) ekleyin. Yazılı olarak başvurmanız durumunda şikayetiniz değerlendirmeye alınacak olup, bu başvurunuza 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanunun 7. maddesi gereğince 30 gün içerisinde cevap verilecektir. Ayrıca Tüketici Mahkemesi'ne başvuruda bulunmanız yararınıza olacaktır. Tüketici Mahkemesi'ne başvurmak için örnek dilekçeyi buradan yükleyebilirsiniz. Ayrıca dilerseniz BDDK'nın 0 (212)282 09 73 numaralı telefonundan ayrıntılı bilgi edinmeniz mümkündür.

Tüketici Köşesi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder