25 Kasım 2012 Pazar

Avea'dan satın alınan ancak kullanılamayan yurtdışı paketi şikayeti

13/11/2012 tarihinde yurt dışında kullanılmak üzere Avea bayisinden aldığım yurtdışı paketini Avea bayisindeki görevli kişiye, Avea müşteri hizmetlerini aratarak cep telefonuma yüklettim. Yani telefonumun yurtdışına açılma ve yurt dışı konuşma paketinin cep telefonuma yüklenmesi işlemini Avea bayisindeki görevli kişi gerçekleştirdi. Bana müşteri hizmetlerindeki görevli kişinin yönlendirmesiyle telefonuma yüklemenin yapıldığı söylendi. 14/11/2012 tarihinde yurtdışına çıktım. Yurtdışında telefonumdan Türkiye'yi arayamadığım gibi, karşı tarafta beni arayamadı. 5 gün boyunca ben sevdiklerimle iletişim kuramadım. Bu zor durumu arkadaşlarımın cep telefonundaki servis sağlayıcı Turkcell'i kullanarak gidermeye çalıştım. Ben paramla rezil oldum. Bu durumun giderilmesini telefon hattıma yüklettiğim paket ücretinin telefonuma ya da tarafıma iletilmesi için gereğinin yapılmasını talep etmekteyim. Şikayetimi Facebook ve Twitter paylaşacağımı tarafınıza bildiririm. Yurtdışı paket ücretinin en geç 2 gün içinde tarafıma iletilmesini talep etmekteyim. İyi çalışmalar dilerim.

Neslihan Türker

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder