7 Kasım 2012 Çarşamba

Avea faturası şikayeti

Avea'nın Kamu 657 tarifesini kullanıyorum. Alırken 35 TL demişlerdi. Sürekli 42,5 TL ödüyorum. Ayrıca eski model bir telefon kullanıyorum. İnternet seçeneği bile yok. İnternetle alakalı hiç bir şey yok ama ne hikmetse 19 TL internet hizmeti almışım. Detaylı fatura dökümü aldım orada 3 saniyelik bir gprs kullanıldığı yazıyor. Bu nasıl olur, bu nasıl bir saçmalıktır? 3 saniye ya, internet seçeneği olmayan bir telefon nasıl girer anlamadım. Kartımı başka telefonda da kullanmadım. Tüketici sorunları hakem heyetine başvuracağım. Avea'dan şikayetçiyim.

Uğur K.

1 yorum:

  1. avea jet aldım 25 tl sabit fatura gelmesi gerekirken 45 - 61 tl futura geliyor sakın evea jet almayın canınız yanmasın resmen insanları kandırıyorlar.................

    YanıtlaSil