1 Ekim 2012 Pazartesi

Kişinin onayı alınmadan sigorta yapılamaz


01/10/2012 tarihi saat 16:43'da kişisel cep telefonumdan "Türkiye Sağlık Hizmetleri" adı altında 0530 038 24 21 numaralı hattan arandım. Özel kaza sigortası hakkında bilgi verileceğini söyleyen bayana ilgilenmediğimi söylediğimde zaten sizi sigortalı yaptık dedi. "Nasıl hiç bilgim olmadan olur mu?" dediğimde "Sesli yanıt sistemiyle Eylül ayında oldunuz" cevabını aldım. Benim böyle bir bilgim ve onayım yok. Yetkilinizle görüşmek istiyorum dediğimde telefonu yüzüme kapatıldı. Aynı numaradan tekrar arayarak, aynı bayana neden telefonu kapattıklarını sorduğumda sizi arayacaklar diyerek telefonumu kapattılar. Sürekli aramama rağmen cevap alamıyorum. Bu konuda ne yapmalıyım?

Saygılar
Ali Sandıkçıoğlu

Şayet bu şekilde bir onay ile sigorta başlatılmışsa ödemeleri nasıl tahsil edecekler? Lütfen ciddiye almayın, ancak adresinize muhtemel bir fatura gönderilirse ya da kredi kartınız hesap özetinde bu tür bir harcama görürseniz durumu ciddiye alarak şikayet etmelisiniz. Dilerseniz bir dilekçe ile savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder