17 Ekim 2012 Çarşamba

Bankalar zorla yaptıkları sigortaları iptal etmeliler

Yapı Kredi'den ev kredisi çektiğim sırada bana bilgim dahilinde Dask, hayat sigortası bilgisi verilmişti. Bu yıl yenileme zamanı yaklaştığında bankanın Firüzköy şubesini arayarak Dask'ın yasal zorunluluk olduğunu, diğer sigortaları ise istemediğimi Hatice hanıma bildirdim. Bana dönüş yapacağını söyledi ve 3 hafta dönüş olmadı. Sonrasında bankayı aradığımda, Duygu hanım işi devraldığını ve kayıtlı mail adresim olmadığını, bu nedenle başka yollarla bana dönüş yapma zorunluluğu olmadığı şeklinde agresif ve etik dışı bir tutumla bilgi verdi. Aksini istememe rağmen sigortalar yapıldı. Sigortaların iptalini ve Duygu hanım gibi bizim ödediğimiz paralarla maaş alan kişilerin daha özenle seçilmesini rica ediyorum. Zorla yapılan sigortaların tarafıma iade edilmesini istiyorum.

İsmail B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder