11 Eylül 2012 Salı

Yaz sıcağında "kombi sezonu" olur mu?


Uzun yıllar çeşitli zamanlarda aldığımız Vestel ürünlerini severek ve sorunsuz kullandık. Sorun çıktığında ise yetkili servisleriniz kısa sürede çözümledi.

Geçen yıl aşağıda adresi bulunan yeni ikametgahımıza taşındık. Evde bulunan klimalardan birinin arızalanması üzerine 19 Haziran 2012, Salı günü servis başvurusunda bulundu. Bize 26 Haziran 2012, Salı günü gelebileceklerini söylediler. Sürenin uzunluğundan söz edince, “Klima sezonu, çok yoğunuz.” yanıtını aldım.


26 Haziran 2012 günü servis elemanları geldiler. Dış ünitenin gaz kaçırdığını, parça gerektiğini, 3 gün içerisinde getirip takacaklarını söyleyip gittiler. Bugün, 9 Temmuz 2012, Perşembe. Biz hala parça bekliyoruz. Telefonla ulaştığım müşteri hizmetleri yine “Klima sezonu, çok yoğunuz, parça bekliyoruz.” diyor.

Bu yaz sıcağında sanki “Kombi sezonu” olabilirmiş gibi…

Bir klimanın tamiri için daha ne kadar beklemeliyiz, takdirlerinize sunuyorum.

Vestel gibi büyük ve kurumsal bir şirketin müşteri hizmetlerinin alay eder gibi yanıt vermesini doğrusu çok yadırgadığımı ifade etmek isterim.

Zaten bir sure daha gelmezlerse “Klima sezonu” sona ereceğinden “servis” ihtiyacımız da kalmayacak.

Durumu bilgilerinize sunar, sorunun en kısa sürede çözümlenmesini dilerim.

Saygılarımla,



Yukarıdaki dilekçemi Vestel’in ulaşabildiğim tüm adreslerine gönderdim. 13 ya da 14 Temmuz 2012 günü Vestel’den arandım . Gelen servis yetkilileri  klimanın dış ünitesini alıp götürmeleri gerektiğini söylediler. Bir önceki gelişlerinde niye alıp götürmediklerini söyleyip tepki gösterdiğimizde tamiri evde gerçekleştirdiler.

Yaklaşık 10 gün çalıştıktan sonra tekrar arızalandı. Önceki süreçte beni arayan ve telefonunu veren servisten sorumlu kişiyi arıyarak (adı bende kayıtlı) servis başvurusunda bulundum. Hızla servis sağlayacaklarını söyledi.

Sonra uzun bir bekleme süreci yeniden başladı. Ağustos ayının (29-30 Ağustos olabilir.) son günlerinde çıktığım yurtdışı seyahatinde beni arayarak servis göndereceklerini söylediler. Kendilerine yurtdışında olduğumu dönünce gerekli şikayetlerde bulunacağımı ifade ettim.

Bugün 9 Eylül 2012 Pazar. Biz 19 Haziran 2012 tarihinden bu yana kısa bir dönem hariç klimadan yararlanamadık.

Klima sezonu bittiği ya da bitmek üzere olduğundan servis ihtiyacımız da kalmadı. Ancak tekrar etmek isterim ki Vestel gibi kurumsal olduğunu iddia eden bir şirketin yetkili servislerinin bu kadar ciddiyetsiz, bu kadar vurdumduymaz, karşısındakileri insan yerine koymama tavrını herkes bilsin; herkes öğrensin istedim.

Saygılarımla

Murat E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder