27 Ağustos 2012 Pazartesi

Ünal Halı - Bosch bayi şikayeti



13/08/2011  tarihinde almış ve ödemesini yapmış olduğumu BOSCH marka KDN-40A04 model buzdolabını 30/06/2012 itibari ile tarafıma sunulmuş yeni bir katalogtan gümüş gri KDN 40X65 model ile değiştirmek istediğimi ve Ünal Halı Mob. DTM İnş. Ltd. Şti. yetkilisine 375 tl farkını ödemek koşulu ile buzdolabını 25/07/2012 tarihinde bana ulaştırması gerektiğini söyledim. Bayii 100 TL kapora bedelini aldıktan sonra ürünün teslimine 1 gün kala yani 24/08/12 taihinde yaptığım görüşmede talep etmiş olduğum ürünün artık üretilmediğini ve bana gönderilmeyeceğini bildirdi. Ancak 1 ay boyunca bayii neredeydi anlamış değilim! Daha sonra Bosh müşteri hizmetleri Duygu hanım ile yaptığımız nafile görüşmelerimizin daha üst merciilere ulaşmasını isteyip kendisinden bir üst yetkilinin numarasını istediğimde bana veremeyeceğini söylemiştir. Telefon kayıtlarıda mevcuttur. Bu durumun daha fazla uzamaması ve ürünü bir an önce teslim almak adına 18/08/2012 tarihinde bayiye tekrar gittim ve bana yeni bir katalogtan KDN VI20 model buzdolabını önerdiler. Aradaki fark 510 tl ye kadar yükselmesine rağmen buzdolabını en geç ayın 25 inde teslim etmeleri gerektiğini söyledim ve kendilerine bu tarihte ürünün tarafıma gönderileceğini söylediler. Ancak 25/08 tarihinde 6,5 saatlik bekleyişimin sonunda bayiden tek bir telefon gelmemesi üzerine ben kendilerini aradığımda ürünün gelmeyeceğini üretiminin sipariş üzerine yapıldığını lütfedip söylediler. Bende koskoca BOSCH firmasına sorarım beğeneceğimiz ürünün bedeli 1700 TL değilde 3,500 TL olsaydı ellerinde hemen olur muydu? Spot piyasada bu kadar çok buzdolabı olmasının sebebini de burdan anlamış oluyoruz sanırım. Ve eminim istediğim ürünü spot piyasada çok rahat bulabilecektim ancak ürünün garanti durmunu ve ismin büyüklüğünü düşünerek böyle bir sorun ile karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim.

Sonuç itibari ile Bosch bayi ürünü sattıktan sonra hiçbir şekilde yaptığı satışın arkasında durmamıştır. Stoklu ürünlerinin hangisinin olduğunu kesinlikle tarafıma bildirmemiştir. İlk sorunum çözülmediği gibi ikinci sorunum da kulak arkası edilmiş ve teslim tarihinden 4-5 gün daha ileri bir tarihe ertelenmiştir.  Bosch firmasının böyle bir rahatlığı Almanya ya da başka bir avrupa ülkesinde kesinlikle göstermeyeceğinden eminim. Türkiye ayağında diğer büyük firmalar olduğu gibi BOSCH firmasıda bütün ümitleri BOŞA çıkartmıştır. BOSCH ürünü ALMAYIN - ALDIRMAYIN

Şikayet Edilen Firma:
Ünal Halı - Bosch Yetkili Bayi
Ünal Halı Mob. DTM İnş. Ltd. Şti.
Mahmutbey Caddesi, No:89, Şirinevler Bahçelievler, İstanbul

BAHADIR HASAN G.

1 yorum: