22 Ağustos 2012 Çarşamba

Öz Hacıoğulları baklava şikayeti


Ramazan Bayramı arifesinde Öz Hacıoğulları'nın Sakarya/Adapazarı, Orhan Cami karşısındaki şubesinden bir tepsi baklava aldım. Ramazan olduğundan tabii olarak tadına bakamadım. Bayram sabahı tatlıdan bir dilim aldım ki, baklavanın baklava ile ilgisi yok. Tatlıda iğrenç bir tat ve koku, sanki makina yağı konulmuş gibi. Bayram ertesi içinden üç dilim alınmış tepsiyi aldığım yere götürdüm (Emin olmak için evdekilere de tattırdığım için). Oradaki kişiye (Kendisinin personel olduğunu söyleyen) bir dilim yemesini söylediğimde, gerek olmadığını bir kaç tepside problem olduğunu söyledi. Tepsiyi  Yenicami deki merkezlerine götürmem gerektiğini, orada işvereninin problemi çözeceğini söyledi (Yeni bir tepsi baklava herhalde ki bundan sonra içinde Altın olsa Öz Hacıoğullarından alışveriş yapmam). Ben tatlıyı buradan aldım, niye Yenicamiye kadar gideyim deyince “benim yapabileceğim bir şey yok” dedi. Bende tepsiyi içindeki ile beraber orada bırakarak çıktım (Hakkımı helal etmeden).

Şube açacaksın, satış yapacaksın, problem çıkınca başka tarafa yönlendireceksin. (bence yokuşa sürmek bu) Benim durumumda olan kişilerden  Hacıoğulları Burma Kadayıf Baklava Dondurma'nın Merkez şubesine gidip problemi çözülen var mıdır? Nasıl çözülmüştür?

Şikayetçi değilim çünkü şikayet etsem de bir şey çıkmayacaktır. Önerim, adı geçen yerden veya merkezinden alışveriş yapacak olanlar dikkat etsin! Aslında oradan almamaları kendileri için daha hayırlıdır diye düşünüyorum.

Atilla K.

1 yorum:

  1. öz hacıoğlu baklava sizin belirttiğiniz gibi bir firma olmadığını zaten sahibide helala harama çok önem veren çok değerli birisi iyi biliyorum. hatalar olabilir ama bunu kalkıpta buralara taşımanın bir anlamı yok zaten çalışan personel diğer şubeden gerekeni yapacağını belirtmiş zaten iki şube arasındaki mesafe 150 mtamaçbirilerini karalamaksa o kadar karalanacak çok firma varki

    YanıtlaSil