14 Ağustos 2012 Salı

Çilek Mobilya şikayeti

6 Temmuz 2012 tarihinde Konya Ereğli Çilek Mobilya bayisinden çocuk odası takımı siparişi verdim. Keşke vermeseydim. Bir aydan fazla zaman oldu hala ödemesini yaptığım mobilyalar gelmedi. Çilek bayisi ile defalarca görüştüm ancak "Bizim yapabileceğimiz bir şey yok, fabrika göndermiyor." dediler. Hatta bayi benim yanımda dağıtıcıyı aradığında bu sıralar yurt dışı siparişlere öncelik verdiklerini, bu yüzden gecikmelerin normal olduğu söyledi. Çilek Mobilya müşteri hizmetlerini aradığımda ise böyle bir şeyin mümkün olmadığını ama iki hafta boyunca fabrikanın çalışmadığını söyledi. Şimdi bayramdan sonra teslimin mümkün olacağı söyleniyor. Neredeyse iki ay geçecek ama Çilek mobilyaları teslim edemiyor. Çilek'te neler oluyor? Bir fabrika iki hafta boyunca çalışmaz mı? Sonra bunlar beni ilgilendirmez ki! Ben siparişimi zamanında almak istiyorum, hepsi bu! Çilek Mobilya'dan şikayetçiyim. Siparişi iptal ettirmeyi çok düşündüm ama zaten gecikme olmuştu, yeni yapacağım alışverişte de yine gecikme olabilir diye düşündüm. Ağzım bir defa yandı. Bundan sonra Çilek Mobilya'dan alışveriş yapmam. Siz de yapmayın. Müşterisini önemsemeyen bir markaya ödeme yapmayın ki sizleri de üzmelerine fırsat vermemiş olursunuz. Bir de ödemeyi sakın başta yapmayın. Siparişi verin. Sipariş sözleşmesi yapın, imzalayın. Sipariş sözleşmesinde ön ödeme yaptığınız tutar varsa belirtilsin, aldığınız ürünlerin miktarı ve isimleri açıkça yazılsın, siparişin hangi tarihte teslim edileceği de belirtilsin. Böyle herhangi bir mağduriyet durumunda hak aramanız daha kolay olsun.

Kadir Y.

7 yorum:

  1. Çilek müşteri hizmetleri bugün aradı, bir ürün hariç, diğer tüm ürünlerin cuma günü teslim edileceğini söyledi. Sanırım sorunum çözülüyor.

    YanıtlaSil
  2. merhaba 2009 yılında ankara netaşdan çilekden şirin genç odası aldım 2012 temmuz ayında yatak başlık tarafına gelen tahta kırıldı ve firmayı aradım fabrika tadilatda diye 30 veya 35 gün içinde parça geldi ve garantili olduğu halde kullanıcı hatası diye para aldılar ve tüketici haklarına şikayet edeceğimi söyledim ve faturasını istedim hala gönderecekler ama peşini bırakmıyacam ve bir daha çilekden ürün almayı düşünmüyorum mustafa şahin 05428916125

    YanıtlaSil
  3. aldığım yavrulu yataktan kesınlıkle memnun değğılım
    yavrunun altındakı tekerlerklerden dolayı yatak sabıt durmuyor sağa sola gıdıyor servıs geldı bu bısı yapamadı o tekerlek yerıne bı ayak bı sabıtleştırıcı olmalıydı yazık gunah verılen paraya

    YanıtlaSil
  4. Cilek musteri hizmetleri konya tlfnunu bilen varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇİLEK MOBİLYA İLETİŞİM HATTI: 444 27 91

      ÇİLEK GENEL MÜDÜRLÜK
      Adres: İstanbul Dünya Ticaret Merkezi A/3 Blok Kat:17 No:469 Yeşilköy – İstanbul
      Tel: +90 212 465 78 45 Faks: +90 212 465 78 46

      ÇİLEK FABRİKA - İNEGÖL
      Adres: Cumhuriyet Mahallesi Babaoğlu Köyü Yolu Caddesi No: 10 Kurşunlu 16420 İnegöl - Bursa
      Tel: +90 224 721 28 66 Faks: +90 224 721 30 70


      E-POSTA ADRESLERİ

      Genel Bilgi (info@cilek.com)

      İnsan Kaynakları (hr@cilek.com)

      Franchising (franchising@cilek.com)

      Müşteri İlişkileri (service@cilek.com)

      Genel Müdür (gm@cilek.com)

      Sil
  5. Hiç hiç memnun kalmadim ben kimseyede alin soylemem

    YanıtlaSil
  6. Çilek mağazanızdan görerek teşhir edip aldığım çocuk odası takımı, hasarlı ve deformasyon olmuş bir şekilde kuruldu. Ben iade etmek istediğimi söyledim ama yetkili arkadaşlar resim çekip, merkezden size dönecekler deyip çekip gittiler. Beş gün bekledim ama ne dönen ne arayan var. Bende müşteri temsilcisini aradım sorumlu biz değiliz mağaza ile görüşün deyip işin içinden çıktılar. İnternet üzerinden Şikayet ettim bana müşteri temsilcisi aradı, mağazadan satılan üründen mesul değiliz, biz net üzerinden aliş veriş yapanlara garanti veriyoruz, oda parça değişimi sadece. Ben 0 diye kullanılmış bir ürün aldım, karşımda şu an yetkili yok. Sizden ricam bu mağduriyetimin giderilmesini arz ederim.

    YanıtlaSil