27 Ağustos 2012 Pazartesi

Carte D'or light dondurma şikayeti


Merhaba,
Bir kaç hafta önce İstanbul Beykoz'da Polenezköy yolu üzerindeki bir marketten aldığım Algida Carte D'or light  dondurma ürünüyle ilgili bir sıkıntım oldu. Çilekli ve çikolatalı kısımlarında sorun yok iken, vanilyalı kısmı pütürcüklü bir yapıya sahipti. Ağzımızda yerken ''kum'' yemiş gibi pütürler kalıyordu. Bozulmuş olabilecegini düşünerek, yemeden çöpe atmıştık. Fakat geçen hafta yine aynı marketten aldıgımız üründe, tekrar aynı sorun ile karşılaştık ve bunun bir tesadüf olması imkansızdı. Bu sefer barcode numarasını not ettim. Sanırım o seride bir sorun var. O seriye ait ürünlerin toplatılması gerekli diye düşünüyorum.

Sorunlu ürünün barcode numarası 8690637019920 idi. Bu dondurmayı dolapta saklıyorum. Yetkililer incelemek isterse benimle irtibata geçebilir.

Dikkatiniz için teşekkür ederim.

Azize K.

4 yorum:

  1. Aynı sorunu biz de cengelkoy de aldıgımız farklı marketlerde yasadık ve artık bu urunu kullanmıyoruz.Sanırım bolgesel bir problem degil bu sıkıntı.

    Asli Oztorun

    YanıtlaSil
  2. Nizip şok market ten aldığım dondurma lar buz lu

    YanıtlaSil
  3. Marketten dilindurmayi aldım ve tuzlu cikti

    YanıtlaSil
  4. Marketten aldığımız dondurma tuzlu cikti

    YanıtlaSil