24 Ağustos 2012 Cuma

Avea 5 yıl sonra "borcunuz var" dedi


2006-2007 yılları arasında 3 tane Avea kurum hattı aldım. 2007 yılında bu üç hattı da (sadece 1 yıl bu operatöre dayanabildiğim için) göbeğim çatlayarak kapattım. Beni Ağustos 2012 de İzmir hukuk bürosundan aradılar ve "19,80 TL tutarında ödenmemiş bir faturanız var (5 yıl sonra), eğer ödemezseniz icra takibi başlatacağız" dediler. Müşteri hizmetlerini aradım, konuştuğum kişi bana ödenmemiş faturanız var diye ısrar etti. Genel müdürlüğün numarasını alıp orayı aradım, oradaki kişi de aynı cevabı verdi. Bir de bana diyorlar ki; "Size ulaşamadık". Sanki ben kaçıyorum. Hukuk bürosu beni nasıl buldu? Bir de utanmadan deniyor ki; "faturanın ödeme tarihi geçmiş". Tabi geçer, 5 yıl sonra arıyorsun. Ben bu 3 hattımı Avea şubesinden zorla kapattırdım. O zaman Avea olarak ne diye hatlarımı kapatıyorsunuz, sonra beni 5 yıl sonra arayıp borcunuz var deyip sinirlendiriyorsunuz? Bu durum benim bir kaç arkadaşımın başına da geldi. Böyle bir davranış olmaz. Ben bu faturayı ödeyeceğim ama Avea'nın bu yaptıklarını da her yerde paylaşacağım. Bu ödediğim parayı da helal etmiyorum, burunlarından fitil fitil gelsin.

Yasemin D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder