23 Temmuz 2012 Pazartesi

Yargıcı ayıplı mal şikayeti

Merhabalar,
Son iki ayda ilk defa Yargıcı mağazalarının değişik şubelerinden toplamda 5 kıyafet alan biri olarak, tam anlamıyla hüsrana uğramış durumdayım. Yüksek fiyatlarına rağmen indirim olmaksızın aldığım ürünlerin toplamı 1700 TL ve son aldığım ürün de yaklaşık 200 TL civarında fiyata sahip. Elbise, üzerindeki yıkama talimatlarına uyularak temizleme yapılmasına rağmen, 3 ayrı yerden resmen parçalanmış duruma geldi. 30 günü aşmadığı halde (değişim süresi dolmamış) bu ürünü mağazaya götürdüğümde geçerli bir gerekçe göstermeksizin ve ilgisizlikleri de cabası ürün incelenmeye yollandı. Sonucu ben aramadan ne telefonla ne de mesajla bildirme gereği bile duymadılar. Telefonda bile verilen bilgi karşısında ikinci şoku yaşadım. Israrıma rağmen gerekli bilgiyi net olarak alamadım. Ancak mağazaya kadar giderek aldığım yanıt ise hata bizden kaynaklı değil tamirat, değişim yada para iadesi yapamayacaklarını ilgisiz bir şekilde ilettiler bana. Ayrıca aldığım diğer ürünlerde de çekme meydana geldi. Bizler bu kadar parayı sorun olduğu taktirde malının arkasında duracakları ümidiyle veriyoruz kendilerine. Örnek olarak Mavi'den  farklı tarihlerde aldığım 5  bay bayan kotunun parasını iade ettiler. Firmanın dediğine göre, sürtünmeden kaynaklı olmasına rağmen, alalı bir yılı geçmesine ve faturası bulunmamasına rağmen mallarının arkasında durup 5 ürününde parasını bana iade ettiler. Büyük marka bu demek.


Yargıcı gibi markaların büyüklüğü de mağaza sayısıyla değil, müşteri memnuniyetiyle ölçülebilir. Bunu kendilerine birilerinin duyurması gerekiyor. Ben de sizin aracılığınızla bunu kendilerine iletmek istiyorum. Sonuç olarak ben yasal hakkımı kullanarak  kendilerine haklılığımı kabul ettireceğime inanıyorum. Mahkeme sonrası hatanın ürünlerinden kaynaklandığını da göreceklerine inanıyorum. Ancak ben şahsım ve tanıdıklarım adına söyleyeyim ki artık bu mağazanın adını bile anmayacağım gibi buraya giden yakınlarımı da kesin bir dille uyararak  böyle firmaların  bizim  paralarımızla itibar  kazanıp sonra da böyle küstahlık yapmalarını engelleyeceğim.


Saygılar,
Sevinç D.

İlgili Şikayetler:
Yargıcı çanta şikayeti
Yargıcı şikayeti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder