18 Temmuz 2012 Çarşamba

Grupfoni'nin sattığı kuponlar karşılıksız çıktı!


Size grupfoni adlı başka markalar adı altında da hizmet veren Grupfoni Elektronik Hizmetler Turizm ve Ticaret Ltd. Şti. şirket isimli sanal bir mağazayı  şikayet etmek istiyorum. Bu şirketle 2 seneye yakındır üyeliğim vardır. Zaman zaman kampanyalarına katılırım. Şirketin kampanyalı ürünlerinden fırsat kuponları satın aldığımızda gittiğimiz restoranlarda, cafelerde 2.sınıf vatandaş olarak ağırlandık. Hadi kampanyalı kupon dedik ses etmedik fakat en son olay beni zıvanadan çıkardı. Yine grupfoni internet sitesinden banka kredi kartı ile 16.06.2012 tarihinde Bursa'da olduğu ifade edilen adres ve telefonu bildirilen Fresh A+ ev yemeklerinden 9.90 TL değerinde kupon satın aldım, kuponda yazan 05418530556 nolu sipariş telefonu cevap vermemekteydi. Sonra grupfoni müşteri hizmetlerini konuyu iletmek üzere farklı günlerde defalarca aradım. Grupfoniye ait 02122344080 ve 02122320900 numaraları cevap vermedi. Üşenmedim sipariş verildiği söylenen iş adresine gittim. İnanır mısınız o adreste oyle bir dükkan yok ve kimse de tanımıyor!
Yani bu kadarına da pes doğrusu. Grupfoni'nin internet sitesinde karşılığı olmayan kupon satıyorlar.


Grupfoni Elektronik Hizmetler Turizm ve Ticaret Ltd. Şti.
Kupon Kodu: 24043154484303460
Alındığı Tarih: 16/06/2012 14:04
Durum: Kullanılabilir


Çağatay Aydıner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder