5 Temmuz 2012 Perşembe

Axess kredi kartı kopyalanma ve harcama iade sürecindeki rezalet


Merhaba,
Üzülürek belirtiyorum ki ben de bankacıyım ama bunu şikayet edecek noktaya kadar getirdiler beni. Axess kredi kartım ile 14/4/2012'de bana ait olmayan harcamalar yapıldığı için kredi kartımı iptal ettirdim. 16/04/2012'de de bu harcamalara itiraz ederek iadesini istedim. Dikkatinizi çekiyorum tam 2,5 ay önce!

Toplam 3951 TL olan harcama yurtdışında yapıldığı için kart taksitlendirmiş. İlk ekstre dönemimde ben o ay bu harcamaya ilişkin gelen ektreyi ödedim ve yeniden itiraz ettim. Bana bu harcamanın 5 taksitinden birincisini "geçici" olarak iade ettiler (900 küsur lira olarak). Sonraki ay ektreme yansıyan tüm harcamaları ödemek zorunda kaldım. Başka bir "geçici" iade olmadı.

16/4/2012'den 5/7/2012'ye kadar defalarca aradım, internet bnkacılığından şikayet yazdım, faks çektim. Bana sadece "şikayetiniz ile ilgileniyoruz" şeklinde sms ve mailler attılar.
Nihayetinde ben Haziran ayında call centerlarını arayarak bana neden beklediğime ilişkin bilgi verilmesini rica ettim. Arayan soran olmadı. Bugün sabah saatlerinde yine aynı şeyi yaptım yine arayan soran olmadı.
Visa'dan cevap bekliyorlarmış. Oysa ki ben de bankacıyım süreci biliyorum, 2.5 ay değil .
Neyi bekliyorum, neden bekliyorum, tenezzül edip aramıyorlar. Telefonla arayıp bilgi vermiyorlar, ben aradığımda “yurtdışından bilgi bekleniyor” dışında cevap alamıyorum. Daha yetkili birinden telefon rica ettim anlayayım diye; onda da cevap alamadım.

Ben hala yapmadığım harcamanın 4000 TL'ye yakın borcunu ödemeye devam ediyorum. Ya ödeyemeseydim, bir de kanuni takibe mi alınacaktım? Bu kadar saygısız bir hizmet anlayışı görmedim.

Sizlere tavsiyem Akbank kredi kartlarını kullanıyorsanız iki kere düşünün. Çünkü kesinlikle umursamaz, kıymet vermez ve iş bitirici davranmayan bir müşteri ilişkisi yönetim anlayışları var. 

Elif E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder