12 Haziran 2012 Salı

Altıncı Cadde Şikayeti



Kimi alışveriş siteleri maalesef yeterince müşteri odaklı çalışmıyor. Stoklarında olmayan ürünleri dahi tüketiciye satıp, belki haftalarca müşterisine sıkıntı yaşatabiliyorlar. Yetmezmiş gibi müşteri temsilcisine ulaşamamak ya da yeterli ilgiyi görememek türünden sorunlar tüketicinin şikayetçi olmakta ne kadar haklı olduğunu gösteriyor. Böyle bir durumda siparişi iptal etmek en mantıklı olandır. Ancak iptal noktasında sıkıntıyla karşılaşabilirsiniz. Bu durumda kredi kartı ile alışveriş yapmanın avantajını yaşayabilirsiniz. Bankaların internet sitelerinde ya da şubelerinde bulabileceğiniz kredi kartı harcamaları itiraz formunu doldurun. Harcama tutarınız en geç bir sonraki dönem kartınıza iade olarak yansıtılacaktır. Burcu Çakır da Altıncı Cadde isimli alışveriş sitesinden yaptığı alışverişinden bu nedenle şikayetçi. Satın alınan ürünler 2 haftadır tedarik edilemiyorsa bu mağazaya elbette güvenmek güç olacaktır.



Merhaba,

31.05.2012 tarihinde altincicadde.com dan alışveriş yaptım. Bir tane kendim için bir tane de evine gideceğim arkadaşıma hediye aldım. 04.06.2012 tarihine kadar ürününüz tedarik ediliyor dediği için firmanın müşteri hizmetlerini aradım. 9 Haziran da aldığım ürünü hediye götüreceğim için bu tarihe kadar gönderilmesini rica ettim. Mümkün olan en kısa sürede göndereceklerini, 7-8 Haziran da tekrar aramamı istediler. 8 Haziran da sabah tekrar aradım cep telefonumu bıraktım öğlene kadar beni arayıp bilgi vermelerini rica ettim. Saat 16:00 oldu kimse aramadı. Tekrar aradım ve evimin yurtiçi kargoya yakın olduğunu kendim gidip ürünleri alabileceğimi ama kargonun gelip gelmeyeceği konusunda beni mutlaka aramalarını rica ettim.

Bugün ayın 12'si beni kimse aramadı. Ben arkadaşıma hediyesini götüremedim. Ürünlerim sitede hala tedarik ediliyor diyor. Biraz önce firmaya aradım müşteri anlayışlarının bu mu olduğunu, müşterilerine böyle mi hizmet verdiklerini sordum. Operasyondan dönmediler cevabı aldım. Anlayacağınız herkes birbirine atıyor suçu. Ben de müşterilere hizmet veren,müşteri odaklı bir firmada çalışıyorum. Olumlu ya da olumsuz müşterilerine geri dönüş yapsalardı ben şuan size bu maili atıyor olmazdım. Hala ürünler hakkında da bilgi sahibi değilim. Tedarik edemeyeceği ürünleri satmasınlar o zaman. İnsanlara sürekli mail atıp hediye çeki gönderip, kandırmakla iyi satıcı olunmuyor ne yazık ki. Bu firmadan asla alışveriş yapmayacağım. Çevremdeki herkesi de bu konuda uyaracağım.

Teşekkür ederim.

Saygılarımla,
Burcu Çakır

15 yorum:

  1. Ben de yukarıdaki mağdur gibi 3 ayrı sipariş verdim.17 Haziran'da teslim edilmesi gereken ürünler bugün ayın 22'si ortada yok.3 kez telefon ettim 23 sabahı araba ile bu malzemeleri Bodrum'a götüreceğim diye,ne arayan var ne de soran.Hiç tavsiye etmeyeceğim bir alışveriş sitesi.
    Tolga Alp

    YanıtlaSil
  2. 31 Mayıs sipariş tarihim bu gün 26 Haziran hala tedarik edilecek, telefon ettim bir ürün tedarik edilmiş diğeri edilemiyormuş, siparişimi iptal ettirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siparişini iptal ettirebilmişsin ne güzel. ben onu da yapamıyorum. ne sahtekar bir firmaymış. 10 gündür ürün kargoda gözüküyor. bana gelen bişey yok. ben bu zamana kadar internetten sayısız alışveriş yaptım ama böyle bir sahtekarlıkla karşılaşmadım.

      Sil
  3. merhabalar ben 19 hazıranda aldığım ürünlerimi bugun 13 temmuz hala alamadım nasıl bır sıteymıs bende anlamadım en ıyısı cevremızdekı ınsanların bu sıte uzerınden alıs verıs yapmasını engellemek olucak sızler ne guzel kurtulmussunuz ben hala beklıyorum yapıcak bırsey yok galıba

    YanıtlaSil
  4. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun

    Madde 9/A (Mesafeli Sözleşmeler Kısmı)

    "Satıcı ve sağlayıcı, tüketicinin siparişi kendisine ulaştığı andan itibaren otuz gün içerisinde edimini yerine getirir. Bu süre, tüketiciye daha önceden yazılı olarak bildirilmek koşuluyla en fazla on gün uzatılabilir."

    O halde internet üzerinden alışverişlerde şiparişin teslim süresi 30 gün olup, tüketiciye bildirilmek kaydıyla 10 gün daha uzatılabiliyor. Yani bir siparişin teslim süresi 40 günü geçemez. Buna aykırı durumlarda tüketicinin cayma hakkı doğar. Tüketici cayma bildirimini yaptıktan sonra satıcı bildirimin kendisine ulaşmasını takip eden 10 gün içerisinde sipariş bedelini iade etmek zorundadır.

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben de bu siteden porselen bir banyo seti aldım. kargo geldiginde kutuyu açıp köpük içindeki ürünün üstteki parçalarına baktım,sağlam ve doğru ürün olduğunu görünce kabul ettim. Sonra kutuyu boşaltınca şok geçirdim. alttaki parçalardan tuvalet fırçalığı kırılmış diş fırçalığı çatlamış. bu siteye güvenim kalmadı, bundan sonra ne kendim nede arkadaşlarıma bu siteden slışveriş yaptırmam.

    YanıtlaSil
  6. Altıncıcadde.com sitesi Ağustos başında aldığım 180190 No'lu "bahçe koltuk takımı" siparişimi teslim etmiyor. Rica ettim, "bu yazlık bir ürün, yaz bitmeden kullanmak istiyorum, bayramda kullanmak istiyorum" dedim ama yaklaşık 1 ay geçti satın aldığım ürün halen teslim edilmedi. Sitede ''ürün kargoya verildi'' durumunda. 5-6 kere aradım, mesaj yolladım "operasyona ilettik" deniliyor. Yetkiliye bağlayın diyorum "bağlayamıyoruz" diyorlar. Hep aynı cevap. Cevap veren, kaale alan yok. Bu sitedeki şikayetlere verilen cevaplara baktım, hepsi aynı. Eminim bana verilen cevap da aynı olacak. Bugun ilk defa farklı bir bilgi verildi. Kargo firması ürün hasarlı diye iade etmiş. Demek ki "altıncıcadde" hasarlı ürün yollamaya kalkıştı. Yaz bitti artık kullanamayacağım, iade edeyim desem, iade paralarını da ödemediklerini okuyorum. Artık her yere yazıp en azından başkalarının mağdur olmasını önlemek lazım.

    YanıtlaSil
  7. gerçekten ilgisiz bir site aldığım ürün ilk açtıgımda arızalı çıktı ve çalışmadı geri gönderdim ne değişim nede iade işlemini 34 gundur yapamadırlar KESİNLİKLE ALIŞVERİŞ YAPMAYIN, yada sinir katsayımı denemek istiyorum diyenler buyrun alışverişinizi yapın :)))

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Levent Alhan30 Ekim 2012 13:47

    İnternetten sıkça alışveriş yapan biri olarak Altıncı Cadde kadar gayrıciddisini bugüne kadar görmediğimi rahatlıkla söyleyebilirim. 16/09/2012'de sipariş verdim. Çağrı merkezini çeşitli kez aramalarıma rağmen "şikayetinizi yetkililere ileteceğiz" sözünden başka bir yanıt alamadım. Nihayet 29/09/2012'de sipariş ettiğim ürünlerin temininde gecikme yaşandığı, teslimatın takip eden haftanın sonuna kadar yapılacağı bilgisini veren bir e-mail aldım. Teslimat söz verilen yapılmayınca 10/10/2012 tarihinde yolladığım e-mail'e ise hiç geri dönüş olmadı.

    Bu arada söz konusu firmanın web sitesinde siparişimin durumuna baktığımda sipariş ettiğim ürünlerden ikisinin bana danışılmadan iptal edildiğini hayretler içinde gördüm. Çağrı merkezini aradığımda bu ürünlerin temin edilemeyeceği için iptal edildiği, diğer ürünlerin stokta olduğu ve sevk edileceği söylendi. Bu görüşmenin üzerinden yaklaşık üç hafta geçmesine rağmen sevkiyat yapılmadı, üstelik stokta olduğu söylenen ürünler de "tedarik ediliyor" olarak görünüyor. Tabii böyle gayrıciddi çalışan bir firmanın iptal edilen ürünler için kredi kartına henüz iade yapmadığını belirtmeme gerek yok sanırım.

    Sizlere önerim, paranızla rezil olmak istemiyorsanız Altıncı Cadde adlı siteden kesinlikle alışveriş yapmamanız.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar;
    Ben internet üzerinden devamlı alışveriş yapan birisiyim.Fakat hayatımda bu kadar saçma sapan çalışan bir site görmedim.18.09.2012'de almış olduğum ürünüm için 03.10.2012 tarihine kadar elinizde olur şeklinde bir mail aldım.Sabırlı oldum bekledim 20.10.2012 tarihinde aradan 1 ay geçti yuh artık deyip aradım ürünüm hala tedarik ediliyormuş,böyle şey olurmu ya??
    1 aydır bir ürünü gönderemeyen bir firmaysanız bence hiç çalıştırmayın burayı,bikaç beklememi söylediler bana dönüş yapacaklarını söylediler,yine bekledim,ne dönen oldu nede mail atan oldu,tekrar aradım,almış olduğum ürün depoda bitmiş,ürünümü iptal etmişler,bu nasıl bi ciddiyetsizliktir böyle??
    Beni neden aramadınız peki bilgi vermek amaçlı diyorum mail atıyoruz aramıyoruz diyolar,böyle iş olurmu hiç?Karşılarındaki insanları ciddiye almalarını öğrensinler önce,kesinlikle bu siteden alışveriş yapmamda yaptırmam da,rezillik diz boyu.

    YanıtlaSil
  11. Altıncı cadde telefon numarası arayanlara 02122828416 bu telefondan yetkisiz yetkililere ulaşabilirsiniz!

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar,
    İyiki üye olmadan önce, Altıncı cadde sitesi hakkında bilgi toplayıp şikayetleri okudum. Neredeyse üye olup sipariş verecektim. Sayenizde yanlış yapmaktan kurtuldum. Teşekkürler arkadaşlar. En iyisi Gittigidiyor.com. Kaç kez ürün siparişi verdim, hiçbir sıkıntı yaşamadım. Üstelik sizin sipariş ettiğiniz ürün, elinize geçmeyene kadar yatırdığınız paraya dokunulmuyor. Teslimat, en fazla 4-5 gün sürüyor. Genelde 3 günde ürün elinizde oluyor. Gönderdiğiniz maillerin cevabı aynı gün içinde kısa zamanda veriliyor. Şimdiye kadar elime defolu bir mal da geçmedi. Üstelik kampanyaları da gayet uygun. Sizlere tavsiye ediyorum arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  13. Bu sitenin allah belasini versin boyle rezillik gormedim olmayan urunu satiyolar resmen

    YanıtlaSil
  14. 1 aydır ürün bekliyorum altıncı caddeden gelmeyince iptal talebinde bulundum ertesi gün ürün kargolanmis,ürünü açmamla şok yaşamam bir oldu 4 adet yerine tek sandalye üstelik rengide istediğim gibi değil,şimdi ilk iş pazartesi ürünü kargoyla geri göndermek olucak,ben hayatımda böyle berbat bir site görmedim bide hepsi burada kuruluşu olucak,hele bir paramı iade etmesinler hemen tüketici mahkemesine basvurucam,böyle rezalet olurmu ya

    YanıtlaSil