22 Haziran 2012 Cuma

Akmerkez Kipling şikayeti


12/6/2012 Salı akşamı kardeşime doğum günü hediyesi olarak İstanbul Akmerkez Kipling’den (Meb Deri Eşya San. ve Tic. A.Ş.) 179 TL’ye Birkenstock terlik satın aldım. Ertesi gün kardeşime hediyeyi vermeye gittiğimde kardeşimin de bir gün önce aynı marka terlikten (Birkenstock) kendisine satın aldığını öğrendim. Ondan sonraki hafta şehir dışında olduğum için iade etmeye mağazaya 21/6/2012 günü gittim. Ürünü iade edip parasını geri almak istediğimi söyledim, fakat değiştirme dışında iade yapmayacaklarını söylediler. Ertesi gün merkezi aradığımda da aynı cevabı aldım. Kardeşime ihtiyacı olan bir hediye almak istiyorum ve o mağazadan almak istediğim başka bir şey yok. Tüketici olarak kutusunu bile açmadığım bir ürünü 1 hafta içerisinde iade etmek benim en doğal hakkım. Paramın iade edilmesinin reddedilmesinden şikayetçiyim.

Pınar Kuyucu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder