22 Mayıs 2012 Salı

Yurtiçi Kargo şikayeti


02.05.2012 tarihinde Yurtiçi Kargo'dan bir adet klasör ve iki kitap (toplam 4,7 kg) Ankara’ya göndermek istedim. Yurtiçi Kargo Forbes İzmir şubesinde küçük koli kalmadığı için dokümanlarımı daha büyük koliye koymayı önerdiler, doğal olarak ben de bu kolinin pahalı olacağını söyledim. Şube sorumlusu “Siz hiç merak etmeyin, ben size yardımcı olacağım” dedi. Ben yurt içi kargo ismine güvenerek hiç gramajına bakmadan parayı ödedim. Bir kaç gün sonra aynı koli geri geldiğinde koliyi  tarttım ve kolinin ağırlığının 4,7 kg olduğunu gördüm.Yurtiçi kargo dekontunda 10 kg yazıldığını farkedince hemen yetkililere şikayet ettim. Aldığım tek cevap “Siz haklısınız, biz personelimizi  cezalandıracağız” oldu.


Sonuçta, bir üniversite öğretim üyesi olarak bu durumdan son derece rahatsızım . Kurumsallaşma sadece konuşmaların kayıt altına alınması değildir. Bu kayıtların dinlenerek önlemlerin alınmasıdır. Bundan sonra Yurtiçi Kargonun kullanılmaması için özellikle etrafıma yaşadıklarımı anlatacağım. Türkiye’ye kalite standartlarının gelmesi beni biraz ümitlendirmişti. Ama görüyorum ki bu kalite standartları keyfi olarak uygulanmamaktadır. Amaç müşteriyi kazıklamak ise bunu Yurtiçi kargo gayet iyi başardı ama bilin ki bu bir sefer olur. Bu konunun peşini bırakmayacağım. Yurt içi kargoya gittiğinizde iki kere düşünmek gerekir.


İyi çalışmalar
Yard.Doç.Dr.Ali Rıza FİRUZAN
Dokuz Eylül Üniversitesi
Fen Fakültesi
İstatistik Bölümü
Tınaztepe Yerleşkesi

22 yorum:

  1. Merhaba,

    Benim de başıma Yurtiçi Kargonun "kalitesizliği" ile ilgili bir sorun geldi:

    Yurtiçi Kargo Koşuyolu şubesi, XE3624 fatura nolu Markafoni alışverişimin kargosu için 30.05.2012 tarihinde adresime kargo ihbar notu bırakmış.

    31.05.2012 sabahı şubeyi arayarak tekrar göndermeleri için talepte bulundum. Öğleden sonra göndereceklerini belirttiler, ancak gelen olmadı.

    01.06.2012 sabahı tekrar aradığımda kargonun şubede unutulduğunu, öğleden sonraki dağıtımda tekrar gönderileceği söylendi, fakat yine getirilmedi.

    02.06.2012 cumartesi günü de kargo teslimatı yapılmadı.

    Yurtiçi Kargo Çağrı merkezini aradık, şikayet bıraktık, kimse ilgilenmedi ve geri dönüş olmadı.

    Şubenin müşterisini her telefon edilişinde oyalaması ve yerine getiremeyeceği sözü vermesi, çağrı merkezinin ilgilenmemesi müşteri memnuniyeti açısından hiç hoş değil.

    Bir daha kesinlikle Yurtiçi Kargo gibi kötü ve kalitesiz hizmet veren bir yer aracılığıyla ürün almayı düşünmüyorum.

    Not: Ayrıca bu sorunu Markafoni'ye ilettiğimizde "konuyla biz ilgilenmiyoruz, kargo şirketiyle siz çözeceksiniz" diyen Markafoni'yi de kınıyorum...

    Ben de etrafımdaki herkesi Yurtiçi Kargo ile çalışmamaları için uyarıyorum.

    Deniz E.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri 2 gündür ben de yaşıyorum. Sanki ben yazmışım gibi. Demek ki felsefeleri bu

      Sil
    2. evet ben de aynı sorunu yaşamaktayım. kayseri düvenönü şubesi. üstelik beni arayıp gelip alacaksın diyorlar.oysa ki firma kapıda teslim diyor bas bas bağırıyor. buna bir son verilmeli. allah belalarını versin

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bir değil beş değil ben yurtiçi kargo batıkent şubesini yurtiçi müşteri hizmetlerine şikayet etmekten yoruldum onlar sürekli sorun oluşturmaktan vazgeçmedi, ya kargo geç gelir,ya adresi bulamazlar, ya evdeyken (kapı,pencere açık) evde yoktunuz deyip kağıt bırakıp giderler,ya yanlış yere kargoyu yollarlar bıktım bu şubenin yaptıklarından eve en yakın (3km) şube bu, birileri bu şubenin yaşattığı sorunları bilmeden veya unutup yolladımı bekliyorum yine başıma ne iş açacak bu şube diye! yurtiçi kargoya sesleniyorum adım soyadım kayıtlarınızda var batıkent şubesinden ve sizin duyarsızlığınızdan bıktım usandım!berbat bir şirketsiniz sizinle iş yapmak insana cinnet geçirtir.
    Not:Markafoni konusunda Deniz E.'ye yürekten katılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Adresten almalı kargo yollamak istiyordum.

    4 Ekim 2012 - Perşembe
    İstanbul Tuzla Yayla mah. şubesini aradım, 4-5 defa arayarak düşürebildim; telefondan muhabbet sesleri geliyordu ama bana cevap verilmedi. 2-3 Kez aradım, her seferinde bu durumla karşılaştım. C

    5 Ekim 2012 - Cuma
    169 nolu telefonu aradım, anca 40 dk. içinde düşürebildim, durumu anlattım, şubeye talimatı geçtiklerini bildirdiler; gün içinde mutlaka aldıracağız dediler; gelen olmadı. DUYARSIZLAR
    Aynı gün internet hesabı oluşturdum ve şikayet maili attım.

    8 Ekim 2012 - Pazartesi
    SES YOK - UMURLARINDA DEĞİL

    9 Ekim 2012 - Salı
    İnternetten yaptığım şikayet üzerine yeni aradılar; durumu anlattım, hala gelen giden olmadığını söyledim. tekrar şubeye döndüler; bugün içinde mutlaka ama mutlaka aldıracağız dediler. . YAVAŞLAR

    10 Elim 2012 - Çarşamba
    HALA GELEN GİDEN YOK!

    YURTİÇİ KARGO NASIL BİR FİRMA ANLAYAMADIM !!

    YanıtlaSil
  6. Şair Nedim Caddesi üzerinde bulunan işyerime mesai arkadaşımla beraber trendyol adlı internet satış mağazasından aynı gün ve saatte siparişte bulunduk.Arkadaşımın kargosu Hüsrev Gerede caddesindeki şubenize gönderilip oradanda 27/11/2012'de teslim edildi.Ancak aynı teslim adresinde bulunmamıza rağmen benim kargom ortaköy şubenize gönderilmiş.Neye dayanarak olduğuna bir anlam veremedim.Çünkü Aynı adresteyiz.Ortaköy Şubenizde "sözde" 28/11/2012 saat 18:36'da gelip beni adresimde bulamamışlar.Benim işyerim bir eczane ve yasal açılış ve kapanış saatlerine tabi bir yer olduğundan 19:00'da kapanırken yaklaşık yarım saat önce gelip beni bulamamaları takdirinize kalmıştır.Ayrıca 444'lü müşteri hizmetlerinizi aradığımda karşıma çıkan "Ayşe Kulabel" adlı çalışanınızı buna inandıramamam,ayrıca konuşturulmadan ve müşteri odaklı olması gereken misyonla verdiğiniz müşteri hizmetindende faydalanamam beni ziyadesiyle üzmüştür.Sabah Ortaköy şubenizi arayıp kargomun getirilmesini rica edeceğim.Ancak hiçte ümidim olmayaraktan.Gereken neyse elimden gelenide yapacağımı ve haklarımı saklı tuttuğumu bildirmekte isterim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben yakup savcı - bir yurt içi kargo kalitesizliği ile ben de muzdaribim
    03 11 2012 tarihin de istanbul halkalıdan istanbul sarıgazi'ye bir kargo gönderdim 07 11 2012 tarihinde alakası olmayan yanlış bir adrese teslim edilmiş bunun üzerine (müşteri hizmetleri) (bölge müdürlüğü) (sarıgazi şubesi )hertarafı aradım hemde günde 5 - 6 saat uğraşarak hatta sarıgazi şubesine 3 gün uğraşarak zordüşürebildim neyse marmara gölge müdürlüğünde mehmet bey diye biriile görüştüm kargonun ellerinde olduğunu müşteriye teslim edilecegini söylediler ben artık müşteri istemiyor tarafıma iyade edilmesini söyledim -tab ücretsiz olarak geri gönderim yapalım dediler aradan 1 hafta daha geçti kargodan haberyok yine ortalığı velveleye verdim 2.gün müşteri hizmetleri beni aradı kargomun müşteriye teslim edildiğini söyledi müşterimle diyoloğa geçtim kargo almamıştı tekrar bir velvele daha şimdi kargonmun durumunu bilmimorum kayıp bana gönderi yaptığım şubeye gidip dilekçe doldurmamı istiyorlar yani uğraştırıp vazgeç peşine düşme diyorlar zaten ortada dogru dürüüs bir yetkili yok anladığım kadarıyla kalite sıfır ben mağdurum başkasının mağdur olmasını isteme mahkemeye vereceğim yapamıyorlarsa yapmasınlar .

    YanıtlaSil
  8. Son 1-2 yıldır Bomonti/Şişli şubesiyle sorun yaşıyorum. Avon, Markafoni, Tchibo ... gibi şirketlerden alışveriş yapıyorum ve her seferinde önce şubeyi sonra müşteri temsilcilerini aramak zorunda kalıyorum. Sorunum çözümlenmiyor ve taksiyle kargoya gidip kargomu öyle alabiliyorum. En son yaşadığım olay da şudur.

    Tarihi Saati İşlem İşlem Detay İşlem Yapan
    14.12.2012 13:41 Araca Yüklendi - Akse

    14.12.2012 16:04 Araca Yüklendi - Çayırova

    14.12.2012 21:59 Araçtan İndirildi - Çayırova

    15.12.2012 07:38 Araca Yüklendi - Boğaziçi

    15.12.2012 07:52 Araçtan İndirildi - Boğaziçi

    15.12.2012 09:57 Araçtan İndirildi - Bomonti

    15.12.2012 10:05 Araçtan İndirildi - Bomonti

    15.12.2012 17:34 Teslim Edilmedi Kapalı Bomonti
    /Bekletiliyor Şubede

    17.12.2012 10:16 Teslim Edilmedi Alıcı yok/İhbar Notlu Bomonti
    /Bekletiliyor Şubede
    18.12.2012 09:09 Teslim Edilmedi Alıcı yok/İhbar Notlu Bomonti
    /Bekletiliyor Şubede

    19.12.2012 11:44 Teslim Edilmedi Alıcı yok/İhbar Notlu Bomonti
    /Bekletiliyor Şubede

    Ayın 17sinde saat 19:00 gibi müşteri temsilcisiyle görüştüğümde kargonun ertesi gün için teslimini sağlayacağını söyledi ancak hala gelen giden yok. Ayrıca asıl sorun şu ki evde olduğum halde alıcı yok ihbarı bıraktıklarını iddaa ediyorlar. Ancak elime geçen herhangi bir belge ya da ihbar notu yok( çünkü gelinmiyor teslimata). Biraz önce konuştuğumda kargonun sadece 17si pazartesi günü teslimata çıktığını ve diğer günler şubede kaldığını öğrendim. Şubede kalan hergün sisteme alıcı yok ihbarı geçiyormuş. Yani haklı iken haksız durumuna düşürüyorlar bir de insanı. Sonuç yine taksiyle kargoyu almaya gideceğim. Başvurmadığım şikayet etmediğim yer kalmadı ama sonuç değişmiyor. Belki bu yazıyı birileri görür ve artık kurumsal olmayan, saygısız ve iş ahlakı olmayan bu şirketi kullanmaktan vazgeçer.


    YanıtlaSil
  9. Yurtiçi Kargo ürünü adrese getirip kapıyı çalıyor. Eğer cevap gelmezse geri gidiyor. Alıcının telefonu kendilerinde mevcut olduğu halde zahmet edip aramak gibi bir özellikleri yok. Kapıya bırakılmış olan "Geldik bulamadık" notunu bulup da kendilerini aradığınızda ise paketin birkaç gün bekleyip geri gideceğini iletiyor görevli. Yeniden getirmek söz konusu değil. Gidip almanız gerekiyor. Alma imkanınız olmadığını belirtseniz bile yararı yok. Onlar mutlaka gönderinizi geldiği yere iade edecekler.
    Peki amaç ne olmalı? Paramı alırım gerisi beni ilgilendirmez demek mi yoksa size teslim edilmiş bir gönderiyi sahibine ulaştırmaya çalışmak mı? Ciddi bir firma bunu yapmamalı. Şu da var; alıcıyı bulamayıp da gönderene yeniden iade edilen paket için belli bir masraf yapılıyor. Bu masrafı alıcıya yeniden ulaşmak için yapmak ve tüketicide güven sağlamak daha mantıklı değil mi? Kendi adıma, bir daha Yurtiçi Kargo’yu ne kendi gönderilerimde kullanacağım ne de onu kullanan şirketlerden sipariş vereceğim.

    YanıtlaSil
  10. Bende de aynı durum oldu. Gebze'den Ctesi çıkan kargo anca Salı günü Fenerbahçe'den dağıtıma çıktı görünüyor. Evde olmama rağmen kapıya kağıt bırakmışlar bulamadık diye. Ertesi gün de hasta olmama rağmen getiremeyiz gelin alın diyorlar. Bir daha yurtiçi kargo mu, asla...

    YanıtlaSil
  11. Pazartesi günü Ankara’dan kargo gönderdim, bugün Perşembe ve hala ulaşmamış!!! Kozytağı şubesinde uyuyorlar!!! Kargoyu soruşturduğunda: Dağıtım için zamanımız yoktu denildi. Senin işin kargo dağıtmak!!!

    YanıtlaSil
  12. Berbat bir sistemleri, saygısız, umursamaz tavırlı çalışanları olan amacındaki ''ulaştırmak''la uzaktan yakından ilgisi olmayan, ''tek bir sefer denerim olursa olur olmazsa asla karışmam'' çemberinde dönen bir şirket düşünün. Evet Yurtiçi Kargo! Baştan sona fiyasko!

    YanıtlaSil
  13. 24 Aralık 2012 Tarihinde Yurtiçi Kargo İslahiye Şubesine kargomu İstanbul-DATASTAR BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SANAYİ VE TİCARET A.Ş!ye göndermek üzere teslim ettim. Bir gün sonra yani 25 Aralık 2012 tarihinde ürünüm DATASTAR'a teslim edilmek üzere Yurtiçi Kargo Yeni Sahra Şubesine teslim edildi. Ben 3 gün sonra yani 27 Aralık 2012 tarihinde müşteri hizmetlerini arayarak kargomun teslim edilmeme sebebini sordum. Ve bana yılbaşı yaklaştığı için yoğunluk olduğu ve en kısa zamanda teslim edileceği söylendi. Bunun akabinde ben bir gün sonra da teslim edilmemesi üzerine her gün müşteri hizmetlerini arayıp şikayette bulundum. 27 Aralık 2012 tarihi ile 03.01.2013 tarihi arasında her gün müşteri hizmetlerini arayarak şikayetimi bildirdim ve her gün bana gün sonunda şikayet birimlerinin bana geri döneceği söylendi ancak asla bir kez olsun dönmediler 3 Ocak 2013 tarihine kadar. Bu tarihte beni arayan bayan aynı gün içerisinde kargomun teslim edileceğini temin ederek özürlerini beyan ettiler. Ancak yine bu büyük YALAN ile kargom aynı gün teslim edilmedi. 2 gün sonra ise internetteki kargo takip sayfasına şöyle bir not düşüldü "ALICI İMZA ATMAYI REDDETTİ" şeklinde. Ancak DATASTAR ile görüşmelerim sonucunda böyle bir şeyin mümkün olamayacağını söylediler ve asla kendilerine bir kargonun gelmediğini beyan ettiler. Bunun üzerine ben Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerini aramaya kaldığım yerden devam ettim. Ama değişen hiçbir şey yoktu. Oradaki görevli sadece şikayet kaydı alabiliyordu ve kattiyen başka bir işe de yaradığı yoktu. Sonra Yurtiçi Kargo Marmara Bölge müdürlüğünü aradım 4 Ocak 2013 tarihinde. Ve oradaki bayan benimle gayet sağduyulu konuştu ve yardımcı olacağını defalarca söyledi. Bu sefer inanmıştım, sonra beni Yeni Sahra Şubesine aktaracağını söyledi. Bende kendisine bunun mümkün olmadığını, benim zaten 27 Aralık 2012 tarihinden 4 Ocak 2013 tarihine kadar her gün (haftasonları hariç) elimde bulunan 4 farklı tel. nosundan aradığımı ve şubenin telefonları asla açmadığını belirttim. Sonrasında yanılmadım ve kadın beni bağlayamadı. Ve ben kendi aramasını söyledim. Kendisi de aradı ve yine Yurtiçi Kargo Yeni Sahra Şubesi kendi bölge müdürlüğünden gelen telefonu açmadı. Bunca rezaletten sonra kadın bana gün sonunda döneceğini söyledi. Ve yine klasikleşmiş bir yurtiçi kargo yalanı haline gelen bu söz havada kaldı ve bugün yani 07.01.2013 pazartesi olmasına rağmen beni arayan olmadı. Yine Yurtiçi Kargo Marmara Bölge Müdürlüğünü aradım ve bu sefer sesimi bir hayli yükselttim. Kargomu geri verin dedim yeter artık dedim tüm veryansınlarımı döktüm ortaya. Karsımda konusan adam ise bu sefer DATASTAR'a çamur attı. Ben şimdi o adama sorduğum soruyu herkese soruyorum, bana 15 gün boyunca her gün şikayet kaydı alıp ve gün sonunda döneceğini beyan eden müşteri hizmetleri haklı, yine hemen beni arayacağını söyleyen Marmara bölge müdürlüğündeki bayan haklı, telefonumu 27 aralık-7 ocak arası bir kez olsun açmayan Yurtiçi Kargo Yeni Sahra şubesi haklı ama DATASTAR haksız?! Öyle mi? Rezalet bir durum bu. Yazıklar olsun sizlere. Bir müşterinin canı ancak bu kadar yakılabilirdi. Şimdi bunca bağırmamdan sonra o adam 15 dakika içinde kargomu geri gönderilmek üzere bana iletti yani şimdi kargom yeni sahra şubesinden çıktı ve Gaziantep İslahiye şubesine doğru yola çıkıyor. Helal olsun sana Yurtiçi Kargo

    YanıtlaSil
  14. REZALET BİR KARGO YURT İÇİ KARGONUN GÜYA UÇAK YANI VIP KARGOSU VAR KENDİLERİ GİBİ ODA REZİL, AĞRIDAN İSTANBULA PERŞEMBE GÜNÜ ŞİRKET EVRAĞI GÖNDERDİM CUMA SAAT 2DE ELLERİNDE OLUR DENİLDİ BUGÜN ARADIM SAAT 14:30DA EVRAK GEREKLİ YERE ULAŞMAMIŞ KARGOYU EVRAK TESLİM EDİLMEDİ DİYOR İSTANBUL YURT İÇİNİ ARIYORUM YOLDA GÖRÜNMÜYOR DİYOR TEKRAR AĞRI ŞUBESİNİ ARIYORUM EVRAK HALA AĞRI ŞUBESİNDE DİYOR EN BAŞTA TESLİM EDİLMEDİ DEMİŞTİ RESMEN BANA YALAN SÖYLEDİ SONRA YALANI ORTAYA ÇIKTI. HAVALI ZATEN TELEFONLARA BAKAN UKALA UKALA KONUŞMALARI VAR. 3TL YE MNG KARGO İLE GÖNDERDİĞİM EVRAĞIM 3 GÜN İÇERSİNDE ULAŞIYOR ACİL OLDUĞU İÇİN VIP KARGOYLA GÖNDERMEK İSTEDİM AMA ODA 3GÜNDE ULAŞTI VE 18TL ÖDEME YAPTIM HİÇ BİR KARIM OLMADI AKSİNE EVRAĞIM ULAŞMADI ÇALIŞAN BAYANLARIN DAHA GÜLER YÜZLÜ OLMALARI GEREKİRKEN BURDAKİ BAYAN HEM HATALI HEMDE BİZE TERS CEVAPLAR VERİYOR BEN MÜŞTERİYİM VE SEN BANA MUHTAÇSIN DEFALARCA ŞİKAYETTE BULUNUYORUZ AMA HALA AYNI TAS AYNI HAMAM DEĞİŞEN HİÇ BİŞEY YOK BÖLGE MÜDÜRLERİ YATIYOR GALİBA BU ŞİKAYETLERİ GÖRMÜYOLAR

    YanıtlaSil
  15. 14 Haziran günü elime ulaşması gereken bir kargom vardı. Hoş ulaştırmışlar haklarını yemeyeyim. Fakat sabahın 9unda dağıtıma çıkan kargo 10 dakika mesafede olmasına ragmen akşam 7.23 de teslim ediliyor. Ben o saatte işten çıkmış olduğum için bana teslimat yapılmadı. Fakat ne hikmetse kargonuz teslim edildi diye gelen mailde teslim edilen kişi kısmında benim adım yazıyor. Yahu arkadaşım bu kadar savruk ve özensiz iş yapılır mı? Şuan kargom kayıp ve hiçbir yetkiliye de ulaşamıyorum. Gerçekten kalitesizlik diz boyu. Ha bir de hayal gücünüze hayran bıraktınız. Çevremdeki herkese Yurtiçi Kargo'dan uzak durun diye yayın yapacağım.
    İşinizi lütfen hakkını vererek yapın!

    YanıtlaSil
  16. yurtiçi kargoyla gönderdiğim kolimi düzce bölgesindeki turgay bey çalmış bunu kanıtlıyabilirim onlarla görüştüğümde maliye el koymuş diyorlar kardeşim maliye el koyarsa bir tutanak vermek zorumda değilmi nerde bu belge yok o zaman itiraf et çaldığını konuyu yargıya taşımadan önce ben bir şübenizi yakayımda aklınız başınıza gelsin hırsızlıkta varsa sizde sizinle çalışılmaz..numaram 05443338872

    YanıtlaSil
  17. mng kargonun fiyatları çok yüksek.adamı resmen kazıklıyorlar.müşteri sormazsa aynı kargoyu üçkat daha pahalı getiriyorlar.ankaradan sakaryaya aynı gün içerisinde farklı iki firmadan ürün aldık . mng ile gelen kargo 200 kg 450 tl diğeri aras kargo ile gelenden 200 kg dan 180 tl istediler.aras kargonun taşıdığı ürün daha fazla olmasına rağmen daha ucuz.mng daha az ürün taşımasına rağmen üç kat fiyat istedi.bu durumu düzeltin dedik düzeltmediler bizde kargoyu geri iade ettik.şimdide korgoyu gönderen firmaya ihtar çekmişler mahkemeye vereceklermiş.artık mng den gelen tüm kargoları geri çeviriyorum benim işyerime bir daha uğramayın dedim.tanıdığım ne kadar firma ve şahıs varsa herkeze söylüyorum mng ile çalışmayın diye.benim canımı yaktılar başkasının canı yanmasın.

    YanıtlaSil
  18. Masaüstü bilgisayarım için RAM aldım iki ayrı firmadan. İkisi de İstanbul'dan Konya'ya alıcı ödemeli gönderiyor. MNG Kargo'ya 3,5 TL öderken, Yurtiçi Kargo'ya 6,5 TL ödedim. Yazıklar olsun. Yurtiçi Kargo hem geç getirdi hem de iki katı ücret aldı.

    YanıtlaSil
  19. ben de gaziantep'te ayni magduriyeti yasayanlardan biriyim. ve sansima her alisveris yaptigim site yurtici kargo'yla calisiyor. en son asla kargo islerimde yk'yi kullanmayacagim deyip kapatmis olmama ragmen yine mecburiyetten onlar getirecekler kargomu. Her defasinda evde oldugum gune denk getirdigim halde kapiyi calmadan not bile birakmaya tenezzul etmeden gidiyorlar. Ancak ben dort bes defa arayip pesine dusersem o kargo iki gunun sonunda elime ulasiyor. Calisanlar desen ayri dert, umursamaz, kaygisizlar. Umarim bu sikayetlerin hepsini okuyup bi seyler yapiyorlardir cunku gercekten en sevilmeyen sirketler arasinda ilk siraya yerlesti simdiden..

    YanıtlaSil
  20. Bende yurtici kargodan sikayetim var led tv gönderdim sigorta kapsaminda degil dediler ama ustune kirilmaz logosunu yapistirdilar birde 74 tl ucrwt aldilar ve tv kirik halde gitti bumudur ya yaziklar olsun birdaha asla haram zikkim olsun

    YanıtlaSil