17 Nisan 2012 Salı

Kiğılı çağrı merkezi hizmete başlıyor


Türkiye'nin parlayan sektörlerinden çağrı merkezlerinde bir ilk gerçekleşiyor.

Erkek giyim markası Kiğılı, hazır giyim sektöründe ilk kez çağrı merkezi kuruyor. Müşteri dilek ve isteklerinin anında Kiğılı genel merkezine ulaşacağı uygulamayla müşteri memnuniyetinde de maksimum başarı elde edilmiş olacak.



İstek ve şikâyet iletme aracı olarak kullanılan Call Center/Çağrı Merkezi uygulamasını Türkiye'de markalar genel olarak dışarıdan temin ediyor. Kiğılı ise çağrı merkezi hizmetini birebir genel merkezden yürütecek.

Tüm müşterilerin 0850 250 1938 No'lu telefon numarasından ulaşabilecekleri uygulama ile Kiğılı, Türkiye'nin dört bir tarafında bulunan müşterilerine ücretsiz hizmet verecek. Şirket, marka bilinirliğini daha da artırmak amacıyla, kuruluş yılı olan 1938 rakamını çağrı merkezi numarası olarak özenle seçti. İlk etapta www.e-kigili.com online satış sitesi üzerinden alışveriş yapan müşterilere canlı destek amacıyla kurulan çağrı merkezi, mevcut durumda ürün sorunlarının dinleneceği ve aynı zamanda satış yapılabilen bir departman olarak yoluna devam edecek. Yaklaşık 1 yıldır üzerinde titizlikle çalışılan ve nisan ayında hayata geçecek olan bu proje için 300 bin TL'lik yatırım yapıldı. İlk aşamada 10 kişilik bir ekiple çalışmalarına başlayan grup, 2012 yılı sonunda 25 kişiye çıkmayı planlıyor.

Çağrı merkezi uygulaması projesini hayata sokan Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, "Türkiye'de hazır giyim sektöründe ve kendi bünyesinde call center uygulamasını ilk kez uygulamaya sokmanın sevincini ve gururunu yaşıyoruz. Projemiz gün geçtikçe büyümeye, bu uygulama için yapılan yatırımlarımız ise artmaya devam edecek." dedi. Müşteri ilişkilerine verdiği önemi ise şöyle anlattı: "Bizim için müşterilerimizin görüş ve önerileri çok büyük önem taşıyor. Aldığımız geri bildirimler ile kendimizi geliştiriyoruz ve daha iyi hizmeti nasıl sunabiliriz sorusunu sürekli kendimize soruyoruz. Bu sene Singapur'da 15.si düzenlenen APRCE'de Aprce (Asya- Pasific Perakende Kongre ve Fuarı) Fabra Ödülleri, 17 ülke içinde (Avustralya, Çin, Tayvan, Fiji, Hong Kong, Hindistan, Endonezya, Japonya, Kore, Malezya, Moğolistan, Yeni Zelanda, Filipinler, Singapur, Tayland, Türkiye ve Vietnam) "Customer Service Excellency" / Müşteri Hizmetlerinde Üstün Başarı" ödülünün sahibi olduk. AMPD'nin Türkiye'de başarılı çalışmaları sonucu organizasyona aday gösterdiği Kiğılı, bu ödül ile uluslararası alanda da müşteri ilişkilerindeki üstün başarısını tescillemiş oldu."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder