24 Mart 2012 Cumartesi

Nike spor ayakkabı şikayeti


Haziran 2011'de Nike Ordu Şubesi'nden aldığım Nike spor ayakkabımın daha 5 ay geçmeden üst kısmındaki derisi soyuldu ve tabanı çatladı. Ayakkabılarımı alırken garantili olduğunu söylemelerine rağmen şikayetimi mağazaya ilettiğimde bana "kullanıcı hatası" dediler. Müşterisine karşı nezaketsiz tutumlarından da çok rahatsız oldum. Kullanıcı hatası olması imkansız. Çünkü ayakkabımın sadece sağ tekinde bu sorun oldu. Sol tarafta sorun çıkmadı. Şikayetimi tüketici hakem heyetine ileteceğim. Ama herkes sizin aracılığınız ile duysun ve benim gibi sorun yaşamasın istedim.

Saygılarımla,
Emrah Şenel

1 yorum:

  1. Nike spor ayakkabımda üst tarafındaki soyulma ve akabinde yırtılmayı ben de yaşadım. Ben, sorunu tam bir seneye yakın kullandıktan sonra yaşadım. Vatandaş bu tür sorunları ayakkabısının burun kısmında veya tabanında dahi yaşamazken benim,neredeyse hiçbir yere temas etmeyen parmak üstlerindeki deride yaşamam firmaya olan güvenin ve kalitelerinin yok olması için yetti. Tamam köklü ve kaliteli bir firma olabilir ama bu rezilliğin size denk gelmesi ve hiç bir hak iddia edemeden hesaba alınmamak.. Allah' a havale ediyorum, hak yediklerini üzerine basarak söylüyorum.

    YanıtlaSil