21 Ocak 2012 Cumartesi

FİYAPI İNŞAAT 10 Ay Önce Teslim Ettiği Tuzla3 Evlerinin Doğalgazın​ı Hala Bağlamadı!



Fİ Yapı İnşaat'ın Tuzla3 projesinden satın aldığım daireyi 1 ay gecikmeli olarak Nisan 2011'de eksikleri ile birlikte teslim aldım. Fİ Plus müşteri hizmetleri yetkilileri ile site yönetimi , Elektrik-Su-Doğalgaz abonmanlıklarının en kısa sürede başlatılacağı ve Haziran 2011'de sitede yaşamın başlayacağının sözünü verdiler.



Haziran 2011 tarihinde, Elektrik-Su-Doğalgaz abonmanlıkları açılmamış, yapı kullanım izin belgesi (iskan) alınmamış olmasına rağmen, Fİ yönetim tarafından daire sahiplerine gönderilen bir yazı ile yaşama elverişli olmayan Tuzla3 evlerinden site aidatı toplanmaya başlandı.

Boş vaadlere kapılarak, Haziran 2011'den itibaren evlerine taşınan bazı site sakinleri kış aylarının girmesiyle doğalgaz bağlanmadığı için ısınamadıkları gibi aylarca şantiye elektriği ve suyu kullandıkları için yüksek fatura bedelleri ödediler, elektrikli cihazları hasar gördü. Sonunda da Tuzla3 evlerinden dışarı taşınmak zorunda kaldılar.

Fİ Yönetimin hesabına bundan 10 ay önce Mart 2011 ayında 1500 TL abonmanlık bedelini eksiksiz ödemiş olmama rağmen, hala şantiye suyu kullanılmakta ve doğal gaz tesisatı tamamlanmadığından merkezi ısınma sağlanmamaktadır.

Doğal gaz bağlantısındaki aksama için Fİ Yönetim suçu inşaat firmasına yüklemekte, inşaat firması arandığında ise sorunu görüşecek muhatap bulunamamaktadır. Tuzla3 evlerinde 10 aylık gecikmenin bedelini daire sakinleri ödemektedir. Bir an evvel doğal gazın açılıp, iskan alınarak su abonmanlığının başlatılmasını ilgililerden rica ediyorum.

Serdar Kurcan

1 yorum:

  1. ben fi yapı çalışanıyım ben maaşımı alamıyorum sizde evinizi alamıyacaksınız bunu sizlere açık açık söylim arkadaşlar fi yapı ataşehir merkezi kapandı kimse yok patronlarda yurt dışına kaçtılar size önerim inşaatta olsa gidip evlerinize sahip çıkın arkadaşlar. yoksa alacaklarınızdan olursunuz

    YanıtlaSil