21 Ocak 2012 Cumartesi

Digitürk 4 sene sonra "borcunuz var" dedi!

Merhaba,

Tüketici olaraktan size bir şikayette bulunmak istiyorum. 2007 Senesinde oturduğum evden taşınacağımdan dolayı digitürk üyeliğimi iptal ettirdim, ayrıca digitürk decoderini yetkili digiturk bölge bayisine imza karşılığı teslim ettim. Bu işlemler bittikten sonrada herhangi bir ödememin olup olmadığınıda sordum, borcunuz yok dediler.
Aradan 4 sene geçtikten sonra mail adresime yasal takip öncesi uyarı maili geldi. Sonrasında digiturkü aradım. 2007 senesinden 14,90 TL borcum olduğunu bu borcun faizi ile bugün 50TL olduğunu söylediler. Madem size borcum vardı, neden tarafıma dönmediniz diye kayıtlarında cep telefonu numaramın bulunduğunu, 4 seneden beri neden aranmadığımı sordum. Aldığım cevab ise aramazlarmış. İşlerine geldiği zaman cep telefonlarına yaptıkları kampanyalarla ilgili mesaj
gönderdiklerini ve tekrar ederek neden aranmadığımı sordum.
Bu borcun sadece 14,90 liralık tutarını ödeyeceğimi geri kalan miktarı ödemeyeceğimi kendilerine söyledim. Yanıt alamadım.

Bu şikayetimle ilgilenmenizi rica ediyorum

Saygılarımla

Selçuk UTKAN

1 yorum:

  1. sonuç ne oldu öğrenebilirmiyim?saygılarımla

    YanıtlaSil