19 Kasım 2017 Pazar

Türk Telekom müşteri temsilcisi tarafından kandırıldım

Vodafone netten TTNet e geçiş yaptım. Geçiş yaparken TTNet müşteri temsilcileri aradıklarında son faturamın ödemesini kendilerinin karşılayacaklarını ve ilk 3 ay ücretsiz, sonraki aylarda sınırsız 62 TL karşılığında internetten faydalanabileceğimi söylediler.  Bana da cazip geldi ve kabul ederek geçiş yaptım. Ama bir ay sonunda Vodafone Netten mesaj ve arama gelerek 83 TL borcum çıktı TTNet ten de 29 TL borç çıktı.

TTNette ki borcumu da tesadüfen online üzerinden öğrendim ve şuanda verilen vaatler yerine getirilmesi ve ciddi anlamda mağdur edilip güvenimi sarsmış durumdalar.

VodafoneNet müşteri hizmetlerini aradım, faturamın mail atılmasını talep ettim ama bir çözüme ulaşamadım. Bu konuda mağdur ediliyorum çalışmıyorum da bu hakksız yere yansıtılan borcu nasıl öderim diye düşünüp uykularım kaçsın istemiyorum.

Haksız yere borç ödemesi yapılmasını istemiyorum bu konuyla ilgilenip yardımcı olmanızı rica ediyorum.

Elif Kartal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder