16 Kasım 2017 Perşembe

Türk Hava Yolları ödül bilet şikayeti


İşim dolayısıyla Astana/Kazakistan'da yaşamaktayım. 03/10/2017 tarihinde akşam saatlerinde (20-21:00 Astana saati) babamın vefat etmesi üzerine acilen Ankara'ya gitmek zorunda kaldım. THY'nin internet sitesinden, 04/10/2017 sabahı 03:25 (Astana saati) THY uçağı için Astana-İstanbul-Ankara biletini Elit üye olmam nedeniyle mil puanlarımla ödül bilet olarak aldım. İnternet sitesi bana ödül biletin detaylarıyla çıktısını ve mesajları gönderdi, hatta düşen puanları da internet sitesi hesabımda gösterdi. Astana havaalanına gittiğimde THY memuru sistemde bu biletin görülmediğini dolayısıyla uçuş kartı veremeyeceğini ve parasını ödeyerek yeni bir bilet satın almam gerektiğini söyledi. Astana havaalanında THY bilet ofisi bulunmadığından, THY ile ortaklaşa uçuş yapan Air Astana ofisinden 04/10/2017 sabahı 03:25 THY uçağı için bilet satın almak zorunda kaldım. Tek yön uçuş için hayatımda aldığım en pahalı biletti, THY'da fırsat bu fırsattır deyip bana dünyanın en kazık biletini sattı, o saatlerde tamı tamamına 182.380 Kazak Tenge'si yani yaklaşık 550 usd parayı peşin ödemek zorunda kalarak, THY uçağı ile İstanbul oradan Ankara'ya geldim.

Ankara'da durumu THY müşteri temsilcisine şikayette bulunarak ödemiş olduğum bilet parasını iade etmelerini ve bilet karşılığı olan mil puanlarımın silinmesini istedim fakat bana, sistemde böyle bir hata gözükmediği için bu talebimi yerine getiremeyeceklerini bildirdiler. Daha sonra tekrar şikayet ettim, bu sefer de Air Astana firmasından bilet aldığım için bu talebi yerine getiremeyeceklerini bildirdiler. Gördüğünüz gibi gelen cevaplar tamamiyle saçma sapan, dalga geçer gibi cevaplar aldım.

THY internet sitesindeki bilet satış programı adım adım ilerleyen bir program, bütün işlemleri doğru yaptığınızda en sonunda size bileti gönderiyor. Yanlış yapma ihtimali yok, yanlışla ilerlenemiyor, programa dışarıdan müdahele de imkansız.

Lütfen bu şikayetimi dikkatle okuyarak bana yardımcı olmanızı rica ediyorum. Elimde ödül bilet diye gönderdikleri bilet çıktısı, havalanında almak zorunda kaldığım bilet ve ödediğim paranın makbuzları var, dilediğiniz zaman sizlerle paylaşabilirim.

Yardımlarınızı bekliyorum.

İyi Çalışmalar

Hüseyin E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder