1 Kasım 2017 Çarşamba

Maksimum Kitap şikayeti

Maksimum kitap sitesinden 10.10.2017 tarihinde kitap talep etmiş ve ödemesini kart ile yapmıştım. Üç hafta olmasına rağmen kitaplar gelmemiş olup çocuklarım derslerinden geri kaldı. Bugün onlara mail attığımda, siparişiniz iptal edildi çünkü biz onay için aradığımızda ulaşamadık denildi. Benim ürünlerim kapıda ödeme değildi ki sesli onay alsınlar. Zaten parayı kredi kartından çektirdim. İstemesem zaten müşteri hizmetlerini arar iptal ettirirdim. Çok büyük sorumsuzluk yaptılar ve daha ben mail atana kadar haberim yoktu. Mail attığım için paramı yatıracaklarını söylemişler. Demek ki mail de atmasaydım parayı da yollamayacaklardı. Hiç bir şey değil de çocuklarım geri kaldı dersten. Böyle esnafların hakkımızı yemelerine izin vermeyin lütfen. Gerçekten şu an çok sinirliyim gereğini yapacağınızı umuyorum.

Gülden Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder