22 Ekim 2017 Pazar

Nasip Medikal (Özgür Zekeriye Kar) PRP Easy Kiti fahiş fiyata satıyor

Bir hasta yakınıma 19.10.2017 tarihinde PRP Easy Kit ile fizik tedavi bölümünde tedavi uygulandı. kiti bir kaç eczaneye sorduktan sonra Karagül Fındıkzade'de olduğunu öğrendim. Nasip Medikal diye bir firmadan 450 TL'ye kiti satın aldım. Kendilerine fiyatın çok yüksek olduğunu söyledim. Patronunu arayıp fiyatı tekrar sordular, ürünün fiyatının 450 TL olduğunu söylediler. Hastanede diğer kiti alan hastalara sorduğumda ise hastaların 280 liraya aldıklarını öğrendim. Çevredeki eczanelere gidip kitin fiyatını sorduğumda 280 liraya satıyorlardı. 170 lira fark olduğunu anlayınca Nasip Medikal ile verdiğim uzun çabalar sonucu kiti onlara iade ettim. Bir sürü hakaret ve kötü davranıştan sonra komisyon ve KDV tutarı olarak 50 lira kesip, 400 liramı iade ettiler.

Easy Kit firma elamanı ile hastanede görüştüğümde medikal dükkanında kitin satılmaması gerektiğini söyledi. Nasip Medikali şikayet etmem ve diğer insanların mağdur olmasını engellemek için ne yapabilirim? Teşekkürler.

Ayşegül G.


Şikayetinizi aşağıdaki kanallardan yetkililere iletebilirsiniz:


SABİM - SAĞLIK BAKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ

☎ Alo 184 - SABİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder