27 Ocak 2017 Cuma

Sahte Swatch Saat Dolandırıcıları Cezalandırılsın Artık!


Facebookta önerilerde bir site gördüm sitede Swatch saatlerine kampanya yaptıklarını iki saatin 99 TL artı kargo bedeli ile geleceğini sitenin her türlü hakkının saklı olduğu, ürünlerin birinci sınıf olduğu vs.. gibi bilgiler vardı bide bir form var bu formu doldurup istek yapabileceğimizi karşı tarafın bize döneceğinin bilgisi verilmişti. Ben de formu doldurup gönderdim. Bana geri döndüklerinde ve ürünlerin orijinal olup olmadığını sorduğumda orijinal olduğu söylendi. Kargo geldi ve nakit ödemeyi yaptım Kargoyu açtığımda gelen kutunun kırık saatlerin sahte ve bir tanesinin piminin kırık olduğunu, hiçbir fatura garanti belgesinin olmadığını gördüm. Beni arayan numaralara tek tek geri döndüm karşımda bir muhatap bulamadım. Bu tip insanlar bulunup ve cezalandırılsın istiyorum.

Şikayet Edilen Firma: Şenol DOĞAN Giyimkent Vadi Oruçreis mah. No.170 daire 317 ESENLER - İstanbul

Şikayet Edilen Ürün: Saat

Şikayetin Konusu: Sahte ve ayıplı ürün

Sibel H.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder