6 Ekim 2016 Perşembe

joyetechnoloji.com sitesi dolandırıcılık yapıyor

30 Eylül 2016 tarihinde elime ulaşan paket kargocunun uygun park yeri bulamaması sonucu trafiği aksatmamak için alelacele paketi açıp içindeki iyi durumdaki bir kutuyu görünce içini açmadan aldığım ürün. www.joyetechnoloji.com sitesindeki ürünle hiç bir şekilde ilgisi ve alakası olmayan kargo parası dahil 99 TL verdiğim ürün yerine aslında 5-10 liralık saçma sapan bir sigara olmasından kaynaklı bir şikayet. Beni arayıp adres teyidi alan telefon numaralarına ise hiçbir şekilde ulaşılmıyor. Bu firma ve şahıstan kesinlikle şikayetçiyim.

Ayrıca kargo şirketlerinden birşey yollarken TC kimlik numaramıza kadar alınıyor. Aras kargo gönderici telefon numarasını nasıl oluyor da 0212 000 00 00 olarak kabul edebiliyor?

Rıdvan P.



5 yorum:

  1. Bende aldım ama daha öncede alışveriş yapiyordum İnternetten ama ne zaman almaya gitsem muhakkak paketi açıp içine bakmadan almam bu seferde surat kargo ile geldi bende içini açmak istedim actirmadilar bende geri yolladım iyiki de yollamışım şimdi okudum yorumunu bende 2 adet ürün sipariş etmiştim 170 tl boşu boşuna vercek tim parayı bu site aldatmaca bir site yersen hesabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kargo firmalarıda bu işe ortak bence

      Sil
    2. kargo şirketleride bu dolandırıcılığın içinde bana kalırsa

      Sil
    3. vera moda dolandırıcılığı yapanlar kesinlikle bunlara sipariş vermeyin

      Sil
    4. vera moda dolandırıcılığı yapanlar kesinlikle bunlara sipariş vermeyin

      Sil