11 Nisan 2016 Pazartesi

Asus 13 gün önce alınan bilgisayar için kullanıcı hatası dedi

ODTÜ de okuyan oğluma 2099 tl ye N11.COM 'dan asus marka laptop aldık.13 gün sonra laptop açılmadı, değişim istiyoruz diye Teknik servise gönderdik, Kullanıcı hatası diye 780 TL fatura çıkarıldı. 1 TB disk 500 TL KB Modul 210TL Servis70 tl diye, Ben ilk taksidini bile ödemediğim, sadece 13 gün kullandığımız laptopa nasıl 780 TL ödeyebileceğim acaba... Sıvı teması yok, düşürmedik, kırmadık, çatlak yok ama kullanıcı hatasıymış. 5-6 ay kullansak yine kabul edeyim. Sadece 13 gün, ben bu markadan kurtulup, başka bir marka almayı düşünüyorum ama, çözüm bulacak bir yetkili yok karşımızda. Sadece müşteri hizmetleri diye bağlanan sıfır yetkisi olan kişiler muhatap oluyor bizlerle, gönderin laptopumuzu ama hata raporuyla birlikte Tüketici Hakem heyetine başvuracağım diyince 2-3 hata daha bildirdiler bana, mailleri hala mevcut silmedim, 10 günden beri ellerinde ilk günkü maillerindeki hata kalemleri artırılarak tekrar hata raporu yazdılar mailime, bunlar nasıl bir şirketmiş ürünlerini alıncaya kadar hiç bilgim yoktu, çok pişmanım, Bize kim yardım edebilir onu da bilmiyoruz.

Öğrenci oğlum mağdur hazırlık okuyor ingilizce temeli olmayınca laptopumuz da 13 günde arızalandı tamiri mümkün görünmüyor şu an faturayı ödeyemediğimiz için bozuk laptopu iade edeceklerini söylediler, ASUS tan bizi kurtarmanızı istiyoruz teşekkürler.

Aynur Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder