9 Nisan 2015 Perşembe

Thomas Taw şampuan aldım, iade edemiyorum

İki adet Thomas Taw saç bakım setini aldım. Alırken memnun kalmadığım sürece ürünü iade edebileceğimi söylediler. Elimde ki fatura da yazan numaradan ulaşım sağlayamıyorum. Ayrıca konu ile ilgili yardımınızı talep ediyorum.  Fatura ektedir.



Elif H.

Ben yandım başkaları da yanmasın diyorsanız savcılığa giderek şikayette bulunun. Sahte şampuan gönderdiklerini ve ürünleri geri iade almadıkları şikayetinize ekleyin. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığına da şikayet edin. Bimer üzerinden şikayetinizi yapabilirsiniz. Aynı zamanda Bimer'in 150 numaralı telefonunu da kullanabilirsiniz. Alo 130 ürün güvenliği hattını arayarak güvensiz ürün sattıkları dile getirin ve şikayetçi olun. Alo 175 tüketici hattını arayarak şikayetinizi ayrıca iletin. Gazetelerin köşe yazarlarına e-posta gönderin. Tüketici dernekleri ile iletişime geçin. Bu dolandırıcılık şebekesi çöksün artık!

Biz ise sadece sizin sesinizi duyurabiliyoruz ve belki kısmen yol gösterebiliyoruz. Şimdilik elimizden gelen bu. İnşallah bu anlamda toplumsal bilinç gelişir ve bu tür sahtekarlar merdiven altında doldurdukları şampuanları ya da sıvı sabunları insanlara saç uzatıcı diye yüksek fiyatlara pazarlayamazlar.

Lütfen bu haberi mümkün olduğunca çok paylaşın. Yorum yazın, gündem yapın. Aksi halde birileri binlerce insanı dolandırarak zengin olmanın keyfi sürmeye devam edecek. Artık dur demenin zamanı geldi.

İlgili Haberler:

Thomas Taw şikayetleri hergün artıyor

Thomas Taw Saç Şampuanı Nasıl İade Edilir?

Thomas Taw Saç Bakım Seti Şikayeti

Thomas Taw Şampuan Para İadesi Yapmıyor


1 yorum: