11 Şubat 2015 Çarşamba

Thomas Taw Saç Şampuanı Dolandırıcılığı


Merhaba, ürünü www.thommastaw.com dan dün sipariş ettim ve bugün kapıda ödeme ile teslim ettiler ama fatura vermediler. Ben de bu durumdan rahatsızlığımı dile getirmek için aradım. Faturanın 2 gün sonra kesilip bana gönderileceğini ve ürünlerinin orjinal olduğunu söylediler. Ben güvenemedim, iade alacaklarını da sanmıyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim? Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Ezgi G.

Doğrudan savcılığa gidip dolandırıldığınızı dile getiren bir şikayet dilekçesi verin. Dilekçenize kargo teslim fişinin fotokopisini de ekleyin. Büyük ihtimalle o fişte gönderici ismi ve adresi yer alıyordur.

4440189 numaralı telefonu arayarak, Gelir İdaresi Başkanlığı'na  fatura kesmediklerini şikayet edin.

İlgili Haberler:

Thomas Taw Saç Bakım Seti Şikayeti
Orjinal Thomas Taw Saç Bakım Seti Nasıl Anlaşılır?
İnternet alışverişinde büyük tuzak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder