4 Temmuz 2014 Cuma

Yurtiçi Kargo Kızılay Şubesi şikayeti

20.06.2014 tarihinde Yurtiçi Kargo Ankara Kızılay şubesinden benim adımla İstanbul'a kargo gönderilmiş. İşin tuhaf tarafı bu kargoyu gönderen ben değilim. Benim adımla, benim kimlik numaramla, benim adresimle bir başkası nasıl kargo gönderebilir. Oradaki çalışan kimliğe bakmıyor mu. Kim neden benim adıma kargo göndersin diye çok düşündükten sonra aklımıza şu olasılık geldi: Yurtiçi kargoda daha önceki işlemlerden dolayı kişi bilgileri veri tabanında saklanıyorsa benim adımda başka birisi gönderim yaptı ve çalışan da  yanlışlıkla benim adıma tıkladı kargo benim adımla gitti. Bu iki ihtimalden hangisi olursa olsun Yurtiçi kargodan şikayetçiyim. Benim kimlik numaramı adımı soyadımı kullanarak nasıl gönderim yapar veya yaptırırlar. Kaldı ki ben 1 yıl önce Ankara'dan taşındım zaten artık orada yaşamıyorum bile. O nedenle bu gönderiyi yapmış olmam zaten imkansız. Yurtiçi kargonun bu lakayıt çalışmalarından işini özensiz yapmasından ve benim kimlik numaramı kullanmak ve bir başkasına kullandırtmaktan kendilerine gerekirse dava açacağım. Buradan herkesin yurt içi kargonun nasıl bir firma olduğunu  bir kez daha anlamasını istiyorum. Saygılarımla.

Süleyman Çelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder