4 Temmuz 2014 Cuma

Yargıcı mağazası çalışanları şikayeti

Bu şikayetim için biraz geç oldu ama yine de bu konuda çok ısrarcıyım, tüm sosyal medyada yazacağım.. 29 Mart 2014 günüydü sanırım, Bornova Forum mağazasından bir kazak aldım. Yanında da 2 adet kolye aldım. Yaklaşık 220 TL ücret ödedim. Sonra yaz çok çabuk gelince kazağımı değiştirmek istedim. Yargıcı Alsancak şubesine gittim. Oradaki bir bayan yardımcı olmaya başladı bana, ben kazağımın yerine başka bir şey almak istediğimi, kolyelerimi de değiştirmek istediğimi ifade ettim. Hemen tabi ki efendim, hepsini hallederiz diye bana çeşit çeşit elbiseler getirmeye başladı. Zamanımın çok olmadığını o yüzden hemen bir şey alıp çıkacağımı söylesem de ne fayda... Getirdikçe getirdi.. Neyse kırmadım, içlerinden beğendiğim 5 tanesi arasında karar vermem gerekirken, bana ısrarla hepsini almam gerektiği konusunda baskı yapmaya başladı.. Ben bunu giyemem açık dediğimde bana sürekli ben cahilmişim gibi akıl vermeye çalışıyor, Penti'de astarlar var, ondan alın diyor sürekli, ben hayır dedikçe ısrarla astar alın bunlar çok iyi olur diyor. Neyse ben 5 elbisenin içinden artık bir tanesine lanet olsun alayım da şuradan bir an önce kurtulayım derken oradan bana sizin çalışanınız ısrarla aaa bu 4 elbiseyi de alın, ne olacak ki toplam 1250 TL demeye başladı. Dedim ki pahalı elbiseler ben 1 elbise alıp çıkacağım derken o bana güleryüzle davranan satış temsilciniz resmen elbiseyi suratıma fırlatarak alın tamam dedi ve kasadaki kıza da bastıra bastıra SADECE 1 ELBİSE ALDI BAYAN, BİLGİNİZ OLSUN DEDİ.. ben de kasadaki kıza dedim ki, sizde sadece 1 elbise alınca sanırım kovuluyorsunuz mağazadan deyince hayır ne alaka dedi. Ben de siz görürsünüz şikayet edeceğim sizi dedim.

Şimdi sormak istiyorum, siz çalışanlarınıza ne kadar maaş veriyorsunuz? 1250 TL çok ucuz alın diyen ve almazsanız suratına fırlatan çalışanlarınıza 10,000 TL falan maaş veriyorsunuzdur. Ben bankacıyım, müdür yardımcısıyım. Eğer o maaşı vereceksiniz ben satış görevlisi olarak başlamaya hazırım. Yoksa da demek ki insanlara satın ama nasıl satarsanız satın diye bir politikanız var. Yargıcı bana kaliteli bir marka gibi gelirdi, alışveriş de yapardım sizden ama tarzınız çok yanlış, resmen çak kaç yöntemi. Çak kaç olmadı bu defa .. Şikayet forumlarını okursanız hep aynı şeylerden insanlar şikayetçi. Yargıcı müşteri kazanacağına kaybediyor. bu tarzdaki personelinizi uyarın lütfen, siz de değiştirin kendinizi.

Rezzan Keskin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder