17 Haziran 2014 Salı

Superonline tarafından kandırıldım

Bundan yaklaşık 4 ay önce Superonline bayisi olan Jade İletişimden Melike hanım beni aradı ve kampanyadan bahsederek TTnet den superonline geçiş yapabileceğimi söyledi. TTnet aylık faturam 60 TL ve sabit hatta da 25 TL ortalama ücret ödüyodum.Melike hanım bana internet ve sabit hattımın faturalarını birleştirip ikisi birlikte ay da 59 TL şeklinde geçiş yapabileceğimi söyledi. Ben de kendimce bir hesap yaparak hiç kullanmadığım sabit hattıma ay da 25 TL gereksiz ödeme yaptığım için karlı bir anlaşma olacağını düşünerek geçiş yapabileceğimi, yalnız ttnet de taahhüdüm olabileceğini tam olarak bilmediğimi herhangi bir cezai bedel çıkabileceğini Melike hanıma bildirdim. Kendisi de bana kontrol edip geri dönüş yapacağını söyledi ve 10 dakika sonra tekrar aradı. Tarafıma bilgilerimi kontrol ettiğini ve herhangi bir cezai bedel çıkmadığını ve aynen şu cümleyi kurarak; "ttnet den hattınızla ilgili herhangi bir cezai bedel çıkmıyor, çıksa bile tutarı biz karşılıyoruz" dedi. Ben de o zaman peki geçiş yapabiliriz diyerek onay verdim. Sözleşme geldi kargoyla imzaladım, modemim geldi, kurulum yapıldı ve superonline kullanmaya başladım.

Geçiş yaptıktan yaklaşık bir ay sonra bana ttnet den internet hizmetimle ilgili 377 TL, sabit hattımla ilgili 91 TL cezai bedel faturası geldi. Ben şok olmuş vaziyette önce superonline müşteri hizmetlerini aradım bana geçiş işlemimin Jade İletişim tarafından yapıldığını ve ses kaydımın orada mevcut olduğu söylenerek Jade İletişime yönlendirildim. Ben de Jade İletişimi arayarak gerekli şikayetimi ilettim onlar da bana gerekli yerlere mail atacaklarını ve tarafıma 2 iş günü içerisinde dönüş yapılacağını söylediler. Bir hafta bekledim kimse aramadı ve tekrar aradığımda başka bir kişiyle görüştüm, o kişiye de aynı şikayetimi ilettim o da aynı işlemi tekrar yapacağını söyleyip 2 iş günü içerisinde aranacağımı söyledi ve beni yine kimse aramadı. Bir hafta sonra tekrar aradım yine bir başka kişi çıktı ve dedim ki ben Melike hanımla görüşmek istiyorum dedim defalarca ama türlü bahaneler sunarak Melike hanımla beni görüştürmediler. Ve bu görüşmem de benden önceki görüşmelerden farklı olarak cezai bedelle ilgili faturayı mail atmamı istediler ben de söyledikleri eposta adresine mail attım ardından arayarak ulaşıp ulaşmadığını teyit ettim onlarda ulaştığını söylediler ve faturanın incelenip bana 2 iş günü içerisinde dönüş yapılacağını söylediler. Tabiki bana kimse geri dönüş yapmadı ben de hiç şaşırmadım.Size anlattığım bu süreç 2 aylık bir süreçtir. Benim harcadığım zaman,sinirlerimin bozulması alacağım paranın önüne geçmiştir. Görüşmelerimde defalarca ilk görüşmedeki ses kaydının tarafıma gönderilmesini istedim ama kimse bu konuyla ilgili bir cevap veremedi ! Şimdi benim hiç aklımda yokken Melike hanım diye biri beni arayıp bu şekilde kandırıp, enayi yerine koyup sinirlerimi bozmasını, vaktimi harcamasını, paramı çalmasını superonline camiasında kim karşılayacak çok merak ediyorum...İnanın konu para meselesini aşmıştır. Durum artık enayi yerine konulma meselesidir. Eğer bu cezai bedel tarafıma ödenmezse ben 5 yıl da sürse tüketici mahkemesine gidip bunun peşini bırakmayacağım, çünkü ben enayi değilim ! Sonuç olarak superonline geçtiğim için beni bin pişman ettiler ve adını duyduğum yerde kesinlikle geçiş yapmamaları için yaşadığım rezilliği anlatıyorum. Artık merak ediyorum iş ahlakı olan bir Allahın kulu var mı superonline da benimle ilgilenecek mi bekliyorum.

Murat Yenisu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder