26 Mart 2014 Çarşamba

TTNET internet şikayeti

İnternetden TTNet 6 GB kotalı ADSL hizmeti için başvururken, modem isteminde de bulundum. ADSL hattımız telefonda verilen bilgiye göre 25 Aralıkta aktive edildiği halde tarafımıza modem gönderilmedi.

Sayısız telefon görüşmelerinden sonra, TTNET call centeri modem talebinde bulunmadığımızı söyleyince o zaman modemi kendimizin alacağını ilettim ve bu konuda aksi bir yorum yapılmadı. Aradan bir kaç gün geçtikten sonra size modem göndereceğiz diye bir telefon aldık ve yine Call Centre ile bir çok görüşmeden sonra (telefon kayıtlarımızda mevcut) "Evet haklıymışsınız, bizim hatamız, size modemi yansıtmayacağız." dendi ve 8 Ocak 14:34:50 de ürün iptali sistemlerinden gerçekleşti.

Sonrasında 20 Şubat son ödeme tarihli gönderilen faturada modem ücretinin yansıtıldığını gördük ve şikayette bulunduk. Ancak bize bir dönüş yapılmadan şikayetimiz kapatıldı.


Türk Telekom'dan da iptal ettirin diye bir telefon aldık,  onu da yaptığımız halde yine fatura düzeltilmedi. Bu arada sistemlerinde bir çok kampanya katilim değişikliğine dair ibare var ama ne olduğu belli değil. 10 Şubatta düzeltme için tekrar şikayet kaydı verdik ama yine çözüme ulaştırılmadan ve bilgi verilmeden şikayetimiz kapatıldı.

13 Şubat'ta tekrar itirazda bulunduk ama sonuç yine aynı. Bu arada kullanmakta olduğumuz kotalı interneti sınırsıza çevirmek için 23 Şubat'ta Call Centre dan talepte bulunduk, telefonda başvurumuz onaylandı ve artık limitsiz kullanabilirsiniz dendi. Kendi kayıtlarında bu işlem var ama aynı gün içerisinde yine bize bilgi verilmeden bu değişiklik iptal edilmiş. Biz limitsiz internet kullandığımızı düşünürken, Mart faturasına kota aşım ücreti yansıtılmış.

Tarafimıza yansıtılan her iki faturada yanlış düzenlendiğinden ve bir sonuca ulastırılmadığından ödemesi yapılmadı. Şimdi ise faturanızı ödeyin diye uyarılar geliyor.

Son olarak birkaç gün önce 193091353 nolu şikayet kaydını açtırdım ama yine bir sonuç olmadığı gibi bugün müşteri hizmetlerini aradığımda, başvurunuz sonuçlandırılmış ve kapatılmış mesajını aldım ama benim ile iletişime geçen hiç kimse olmadı.

Şu anda nasıl bir yol izlemem konusunda tecrübelerinize ve yorumlarınıza ihtiyacım var. Çünkü TTNET müşteri hizmetleri dışında beni kimse ile görüştürmüyorlar ve her defasında sorunumu en baştan farklı insanlara anlatmak zorunda kalıyorum ve bir sonuç ta alamıyorum.

İlginizi rica ederim.

Banu Batırbek

Şikayetinizi BTK üzerinden yapmalısınız. Bu şekilde daha hızlı ve kesin sonuç alabilirsiniz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Online Şikayet Formu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder